Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J49a43n 90Š17i49k

5. 11. 2020 8:19

Krásné fotky i Tvůj text Pavle. O takových lidech by se mělo psát víc, protože přináší lidem pokoj v duši. Jinak co se týká těch technologií. Určitě souhlasím s tím, že focení byla dříve neskutečná dřina, hlavně v přemýšlení. Dneska se často nacvaká bez rozmyslu sto fotek, vybere ta nejlepší a zbytek smaže. Ale dříve to bylo tak, že fotograf měl kinofilm třeba s pětadvaceti snímky. To se musel sakra rozmýšlet, jak je pořídí. Já jsem za ty technologie rád. Myslím si, že i člověk úplně nezkušený může pořídit krásnou fotografii. Třeba mobilem. Domnívám se, že fotka je odrazem toho, kdo jí pořídil. Jak vidí a vnímá svět kolem sebe a troufnu si i tvrdit, že trochu ukazuje, jaká je duše fotografa. Ostatně Tvoje nádherné fotografie a i Tvoje osoba jsou toho důkazem. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzo, velmi ti děkuji nejen za návštěvu, ale především krásný diskusní příspěvek, ke kterému není co dodat. Naprosto se s tebou ztotožňuji v myšlence, že do fotografie člověk promítá své vidění světa. A mezi námi, kolik nádherných fotografií jsem pořídil naprosto náhodou, byť by to z počátku vypadalo jako zkažený snímek. Je to i o náhodě.R^

0 0
možnosti
RP

Černobílá fotografie ve mě vyvolá vzpomínku na tmu v koupelně, vývojku, ustalovač a těch pár vteřin když se obrázek začal ukazovat. Měla jsem bráchu kterému jsem tam občas vlezla a asistovala.

1 0
možnosti
Foto

Radko, tak to jsem moc rád. Těší mě, když přivolám vzpomínku. Také jsem zažil urputné boje navinutí filmu do tanku, všechny ty vývojky, ustalovače a líh.....R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, umíš na blog umístit zajímavé věci. Děkuji Ti!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za napsaná slova, dávají mému snažení smysl.R^

0 0
možnosti

Moc pěkná pocta velkému fotografovi, jakým bezesporu pan Sudek byl, Pavle. Slyšela jsem od lidí co se s ním znali o něm jen dobré.

Ty černobílé fotky mají velkou vypovídací schopnost. Mám pro ně slabost. Jsou krásné! Díky!

Tady na blogu mám oblíbených asi pět opravdových fotografů s tím "správným" okem.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i krásný komentář. Pan Sudek prostě uměl.R^

1 0
možnosti
NP

Vynikající fotograf a báječný člověk. Naše rodina se s nim velmi úzce znala.

Jeho fotografie jsou i dnes velmi inspirativní a nestárnoucí.

Děkuji za připomínku R^

1 0
možnosti
Foto

Vážená paní Pácová, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i diskusní příspěvek. Josef Sudek uměl a je třeba jeho umění připomínat. R^

1 0
možnosti
TG

R^

Líbí se mi Tvoje skleněná zatiší, spirála a krajina s rybníkem i zátiší s vejcem!:-)

Srdečně zdravím, Pavle!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu a komentář, jsem rád, že se ti to líbí. R^

0 0
možnosti
Foto

Černobílé fotky mají bez diskuse své veliké kouzlo R^

2 0
možnosti
Foto

Vláďo, děkuji ti za návštěvu i komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com