Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je fajn, že ses zase objevil;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko moc děkuji za návštěvu a komentář. Však já se zase někdy ukážu. Přeji tobě a tvým blízkým zdraví

R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko moc děkuji za návštěvu a komentář. Přeji Vám a Vašim blízkým zdraví .R^

0 0
možnosti

R^Kdo chce tak ta pozitiva vidí..kdo nevidí, nic mu nepomůže. Prvni fotka i když podzimní, potěšila... mám to tam ráda.:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář, ke kterému není co dodat. Přeji Vám i Vašim blízkým pevné zdraví.R^

1 0
možnosti
Foto

Právě ty maličkosti dávají smysl. Člověk se nesmí ztratit v tom globálním, vše pohlcujícím světě.

R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, přesně tak a já moc děkuji za návštěvu a komentář a přeji hlavně zdraví. R^

0 0
možnosti
Foto

Filipe, já děkuji za návštěvu a a přeji Vám a Vašim blízkým zdraví.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ty vořechy jsou luxusní.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, moc děkuji za návštěvu a komentář, ty ořechy se mi povedly a to řeknu málokdy. Přeji tobě a blízkým pevné zdraví.R^

1 0
možnosti
Foto

J51a30n 79Š92i16k

3. 11. 2020 15:42

Děkuji Pavle. Konečně jiné a krásné!!! Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Přeji tobě a tvým blízkým pevné zdraví.R^

0 0
možnosti
Foto

Schopenhauer to vystihl a ty, Pavle, TAKTÉŽ!R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za návštěvu a komentář a přeji tobě a blízkým pevné zdraví.R^

0 0
možnosti

Pavle, díky za to, že ses objevil, a s tak krásným blogem. Připadá mi, že lidi úplně zapomněli žít. V souladu s přírodou. A přitom ta je nad všechny peníze světa.

Ještě jednou dík! A měj se hezky!

3 0
možnosti
Foto

Maruško moc ti děkuji nejen za návštěvu a krásný text, ale že jsi mě i našla při mých pauzách zde. Moc si toho vážím. Přehi tobě a tvým blýzkým pevné zdraví.R^

1 0
možnosti

R^Pavle, skvělý blog, krásné myšlenky a stejně krásné fotografie. Jak snadno nám může to krásné, co nám život nabízí, proklouznout mezi prsty, když k sobě necháme přiblížit ten sajrajt všeho druhu nebo ho dokonce i aktivně konzumujeme. Ten závěrečný citát to přesně formuluje.

Hezké dny přeji!

2 0
možnosti
Foto

Tome, předně tě zdravím. A moc děkuji za návštěvu a komentář. Já to zde navštívil po delší době a pramálo jsem našel, co by mě nějak potěšilo či povzbudilo. A tak to vlastně vzniklo. Přeji Tobě a tvým blízkým hlavně zdraví.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com