Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo! Fantazie je skvělá. Moc by mě zajímalo, co je na foto bod zlomu a jak jsi Pavle docílil světla. Super. R^R^

1 0
možnosti
Foto

QSoni moc děkuji za návštěvu a komentář. A co se týče oné fotografie těžko odpovědět, protože jsem ji dělal několik dni a poskládal z několika upravených.

0 0
možnosti
Foto

Fantasie není nikdy dost.

Ta Cesta nápadně připomíná záchrámí za Duchem :-)

1 0
možnosti
Foto

Méně zdravím a potvrzuji onu cestu R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, po delší době opět potěšení;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvuR^:-(

1 0
možnosti
Foto

Pavle, nic se neztratilo z tvého umu. Jsi stále ten PAVEL R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Horstíku, moc děkuju za návštěvu a komentář. A také za věrnost. Moc si toho vážím.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Zdeno, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Pavle, moc pěkný blog...po delší pauze.

Díky za krásná fota.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc moc ti děkuji za návštěvu, ale i věrnost. Já ted nějak těžce hledám inspiraci a tak nechci psát nebo fotiut kdejakou pitomost.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com