Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaké opět? Furt!

1 0
možnosti
Foto

Pavle, u tebe jsem vždy nadmíru spokojenR^ Ať Tebe uspokojí víkend společně s pí C (K)

1 0
možnosti
Foto

Rakousko-pruská válka byl takový šok pro obyvatelstvo, že vedl ke stagnaci počtu narozených v následujícím roce.

0 0
možnosti
DH

Sice jako žák ZŠ jsem chvíli po svých devátých narozkách napomohl cinkáním, tehdy ještě rodiči zapůjčeným svazkem klíčů od rodinného domku, chaty a garáže, i já k těm převratným změnám, jež se odehrály na podzim a v zimě roku 1989.

Ovšem vzhledem k současné situaci, včetně klimatických změn a s nimi souvisejícím problémem se suchem, nedostatkem vláhy a horkým počasím si uvědomuji, že tehdy to byla chyba způsobená dětským nerozumem a naivitou.

A byl bych rád pokud by se soudruzi konečně vrátili, a věřím, že by nám splnili i ten svůj známý slib "poručíme větru, dešti". A mohli bychom v příjemných klimatických podmínkách, beze strachu o úrodu z našich luhů a lánů, navázat na šťastný život oněch let, kdy jsme si s mávátky užívali překrásné oslavy 1. a 9. Májů a i listopadové lampionové průvody k výročím VŘSR a spousty jim podobných svátků.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Pan Šik to napsal přiléhavě.... já bych ještě dodal, pohrdání vlastními dějinami, i dějinami moderní Evropy, která tato bitva tak významně ovlivnila. Ach jo....

1 0
možnosti
Foto

Filipe,moc děkuji za přečtení a komentář. Je pro mě určitou formou podpory, které si vážím.R^

1 0
možnosti
Foto

J88a96n 95Š55i12k

6. 6. 2020 14:50

Ona to není jen arogance Pavle. Je to také prachobyčejná lidská hloupost. Těžko říci, co je horší....Měj pokud možno hezkou sobotu

7 0
možnosti
Foto

Honzo, bohužel máš pravdu. Přiznám se, že mě ten jejich přístup rozlítil. Moc děkuji za příní a i já tobě přeji hezký víkendR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com