Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, život je krásnej! Zvlášť, když má člověk štěstí, že potkává lidi jako jsi ty. Jsem jen doma, takže mám skoro doživotní karanténu, ale mám se naprosto úžasně. Je mnoho věcí, co dělají život moc hezký. Třeba takový blog jako jsi napsal a nafotil.

Díky za něj, a za Czendlika. Mám ho ráda.

Hezký večer!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji uza přečtení a komentář. Neboj, bude líp.R^

0 0
možnosti

Je. Dnes jsme si vyrazili do lesa a s potěšením konstatovali, že už zase "hulákají" pěnkavy obecné. Údajně jsou u nás celoročně, ale slyšet jsou až od jara. A ozývá se už i skřivan polní. Kdyby si člověk mohl dát po výšlapu i pivko v oblíbené hospůdce, nic by mu nechybělo.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Milane, přesně tak a já děkuji za návštěvu a přeji krásné VelikonoceR^

0 0
možnosti
Foto

J44a51n 39Š96i49k

5. 4. 2020 18:38

Jaro je konečně tady a děkuji Pavle, za to, že jsi ho kousek přinesl i sem, Jde o jeden z mála světlých paprsků ve tmě :-) Krásnou neděli přeji

1 0
možnosti
Foto

Honzo, byť by se zpožděním moc děkuji a přeji krásné VelikonoceR^

0 0
možnosti
Foto

Jsem optimista a je kraaaaasnej !

I Váš blog ;-)

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, moc děkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jsem moc ráda, že jsem si Tvůj blog rozklikla po ránu jako první. Bylo to krásné osvěžení i s písničkovým bonusem!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Udělal mi velikou radost R^V

0 0
možnosti
Foto

Parádní a písnička to jen potvrzuje;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za nakouknutí a přeji krásné dny

0 0
možnosti
Foto

Příroda je krásná vždycky navzdory okolnostem.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, přesně tak. A moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

R^Na Tvoji otázku rád odpovídám s pokorou i vděčností: ANO, JE! A díky za Tvůj blog, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Tome, já děkuji tobě a přeji krásný sluníčkový den.

1 0
možnosti

R^ Pohladilo, potěšilo, povzbudilo ...R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, velmi Vám děkuji nejen za přečtení, ale i diskusní příspěvek. Jsem moc rád, že ten blog mělo smysl dělat. Přeji Vám zdraví a krásné sluneční dny.R^

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS