Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Vrbo, moc děkuji za nádherná, pravdivá a povzbuzující slova.R^R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Pane Chmelíku, já děkuji Vám za návštěvu i komentář a přeji pevné zdravíR^

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle je to silné a krásné zamyšlení, dávejte na sebe pozor a sílu a pevné zdraví nám všem..R^

1 0
možnosti
Foto

Filipe, moc moc Vám děkuji za krásný slova i Vy se držte.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Já se spíš bojím, že mě lidi sežerou, protože ty druhý týden slibované respirátory stále nepřivezli a roušky nebudou vůbec-ve Splitu zavřeli továrnu a jednorázovky za nákupní cenu bez daně 30Kč!! jsme neobjednali. Přežili jsme několik epidemií žloutenky, prasečí chřipku, E.Coli...;-)

P.S. K čínským surovinám mám jen tu výhradu, že se občas objeví kontaminace. Takhle jsme my (resp. pacienti) téměř přišli o valsartan a úplně přišli o ranitidin. Ale to jde řešit, když je vůle.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, děkuji ti za přečtení i komentář. A hnedle si uvědomuji, že do výčtu lidí, kterým jsem vzdával hold jsem opomenul zdůraznit farmaceuty.

1 0
možnosti
Foto

nemít čas na strach je nejlepší, horší, když dodržuješ nařízení a seš 24/7 zavřenej doma

1 0
možnosti
Foto

Járo, to máš pravdu, to je ubíjející. Každopádně ti moc děkuji za návštěvu a komentář a drž se.

0 0
možnosti

Pavle, díky moc za pomoc, i za tento blog (ten pranýř mě napadl taky. Nemám ráda když někdo někomu podkopává nohy. Zejména záchranářům všeho druhu).

Držme si všichni palce!

3 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuju nejen za přečtení, ale i komentář a slova: Držme si všichni palce! R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, přeji Ti dostatek zdravého spánku!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkujuR^

0 0
možnosti

Mirka Pantlíková to napsala za mě.

Děkuji za tu nádheru.

Amen.

2 0
možnosti
Foto

Arnolde, velmi děkuji za přečtení a přeji zdravíR^

1 0
možnosti
Foto

J28a59n 91Š62i35k

26. 3. 2020 15:51

ahoj Pavle, články blogerů o Covid už nečtu, protože omílají pořád to samé. U Tebe jsem udělal výjimku, protože vím, že na nikoho neútočíš, nemoralizuješ, nepoučuješ a nechováš se jako kdybys rozuměl Všehovesmíru. Píšeš podobně, jak věci cítím a vnímám. Vím moc dobře, jak těžké rozhodování je, zvláště, když je potřeba rozhodnout se rychle a jde o rozhodnutí, které má ovlivnit spoustu lidí, třeba na několik let. Děkuji za článek a hlavně za všechno, co v tyto dny, bez stěžování si, děláš. Drž se a dávej na sebe pozor

2 0
možnosti
Foto

Také jsem udělala výjimku.

1 0
možnosti
Foto

Milý Pavle, to je nejhezčí a nejvýstižnější článek, který jsem o tomto problému poslední dobou četla. Vůbec nevím, co víc k tomu dodat. Pochvala a velké díky za něj. :-)R^V

A karma.

4 0
možnosti
Foto

Mirko, moc děkuju nejen za přečtení, ale i komentář, který mě potěšil.R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS