Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ a díky za inspiraci, v Dolním Dvoře jsem byl v zimě i v létě, možná se tam stihnu ještě podívat (z chaty to tak daleko nemám;-))

1 0
možnosti
Foto

Jene, moc děkuji za návštěvu, ale i komentář. Ta návštěva si ymslím, že stojí za to.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Jitko, udělal jsme moc dobře a tobě děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Z blogu je cítít, že to byla jistě hezká akce a zajímavé fotografie. Někdy je dobre jet tam, kam se nám ani třeba nechce. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, velmi děkuji za návštěvu a taky za komentář. Už mockrát se mi stalo, že nejlepší to bylo tam, kam se mi ani jet nakonec nechtělo. Pak jsme zjistil, že kdybych nejel, o hodně bych se ochudil

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak to je určitě krásná výstava. Krkonoše jsou malebné a jejich zvěčnění stále inspirující. Je dobré zmiňovat akce, které zušlechťují ducha a zklidňují mysl! R^

1 0
možnosti
Foto

Tdeni, přesně tak to je a já ti moc děkuji nejen za navšrívení, ale i krásný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Horstíku, moc děkujiR^

0 0
možnosti

Pěkný článek. R^

2 0
možnosti
Foto

Adame, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. Jsem velmi rád, že Vás zaujal. Přeji Vám krásný večer a krásné dny.R^

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS