Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přírodní dobíjecí baterka. Použití: Každý den.:-);-)

0 0
možnosti

R^Příroda je k nám velmi štědrá! Krásné fotografie....!

1 0
možnosti
Foto

Tome, velmi ti děkuji za návštěvu a komentář, ke kterému bych jen dodal, že máme krsásný místa v tom našem kraji.

1 0
možnosti

Koukal jsem se před týdnem po šeřících a překvapilo mě, jak jsou odlišné nejen barevně, ale mají i různé květy...

Táta v devadesátých letech sedlačil a moje hlavní vzpomínka je, že počasí bylo vždycky špatné - pršelo, když mělo svítit sluníčko a svítilo sluníčko, když mělo pršet. Od té doby je pro mě každé počasí krásné, ale někdy je dobré se na něj koukat z okna. Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Pane Libore, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za krásný diskusní příspěvek. A i já Vám přeji krásné dny.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ty fotografie jsou doslova radostné. Děkuji za osvěžení. A citát Roberta Fulghuma je výtečně vybraný!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc ti děkuji za návštěvu a komentář, který mě potěšil.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Co že prší, ale ta zima.:-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no jo no, ale ono bude líp a tobě děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti

Krásné fotky R^. Ta jarni zeleň prostě nemá chybu...už aby zasvitilo:-).

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Nebojte, však ono zasvítíR^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie, pěkný kraj. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jardo, moc ti děkuji za návštěvu i komentář. Babiččino údolí u České Skalice, místo Boženy Němcové.

0 0
možnosti

Jé, Pavle, to jsi mě fakt potěšil. Moc krásné fotky. A ta poslední je fakt nádherná. Ten stromový moudrý kmet je úžasný, a veverka kouzelná...mám je děsně ráda.

Dík, a příjemný večer!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu i krásný komentář. Jsem moc rád, že jsem potěšil.R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář.:-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com