Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oba zrozeni v beranu, jen On o 24 let dříve a 2 dny déle. Stejně jsem ho milovala...za jeho texty, za víru..za to charisma, co z něj vyzařovalo, za hlas, proložený rušičkami,který promlouval nebo zpíval ze Svobodné Evropy...po Sametu jsem měla možnost si s ním dát 2 piva,podat si ruku a pokecat si...taková náhoda, potkat Karla v hospodě - v uličce k záchodkům...a pak jen přijmout pozvání,abych si přišla přisednout...strašně mi chybí....V

1 0
možnosti
Foto

Šárko, děkuji Vám nejen za přečtení, ale i přidání vlastní vzpomínky. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jenom nechápu, proč si nejenom Vy myslíte, že na malého Kryla tak depresivně zapůsobil zážitek s odvozem tiskařských strojů. Naopak tatínek by zbaven břemene individuální odpovědnosti tisknout na státní papír ve státním zájmu. Neposuzujete tak náhodou tehdejší události až příliš ze současného hlediska?

A nechce se mi věřit, že ty stroje byly odvezeny do Sběrným surovin.

0 0
možnosti
Foto

Pane Řezníku, vidíte, já zase nechápu jak můžete vědět, že tomu tak nebylo. V případě tvrzení, že to na něj působilo, lze dovodit ze vzpomínek rodiny. Kdo ví, možná i Vy můžete cosi dovodit, jen doufám, že ne z druhé rudé strany.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za nakouknutí. R^

1 0
možnosti

Díky za moc hezký blog. R^

2 0
možnosti
Foto

Josefe, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. R^

0 0
možnosti

velký to člověk.vzpomínám když jsme ho potichu a potají hrávali po nocích na kytaru .vám karma za vzpomínku

2 0
možnosti
Foto

Paní Karolíno, já děkuji Vám, že jste se ke mě přidala se svou vzpomínkou na Karla Kryla.R^

1 0
možnosti

Kryla posloucham od 15i let, kdy se nesmel hrat a s kazdym dalsim poslechem cloveku dochazi, co vastne nam chtel rici. Vazme si ho.

3 0
možnosti
Foto

Paní Lenko, předně Vám děkuji za společné zavzpomínání. On člověk s přibývajícími zkušenostmi a obzorem lecos začne chápat mnophem intenzivněji, či v širších souvislostech. A jak jste sama napsala - važme si ho, protože jeho odchodem zde zůstala prázdná židle a kytara.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za vzpomínku

3 0
možnosti
Foto

Pane Zdeňku, děkuji Vám za návštěvu a přidání se ke vzpomínce.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, napiš prosím o mně něco, až za padesát let emigruji k svatému Petrovi, předem děkuji! A také Ti děkuji za tuto vzpomínku!VV Běž se podívat ke mně, ukončil jsem Jihlavanku...

1 0
možnosti
Foto

Horstíku, moc díky, pokud tady za padesát let budu, tak spolu půjdem na pivko a poklábosíme.R^

0 0
možnosti

Karel Kryl byl malé postavy, ale velká osobnost. Už v těch 26 letech, kdy vzniklo album Bratříčku zavírej vrátka. A bohužel byl vizionář, a ten vývoj, který se rýsoval, ho zabil.

Je snad dobře, že to dnes nevidí.

Pavle, Tobě díky za hezkou vzpomínku.

3 0
možnosti
Foto

Maruško, duch a moudrost není o výšce, šířce a podobně. Přesně jak to píšeš, velikost ducha je nekde a v něčem úplně jiném. Moc děkuji za zavzpomínání.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS