Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomínání je parádní, a také Tvé fotky, PavleR^R^R^:-);-D

0 0
možnosti
Foto

Pavle, to je krásný blog. Ta pohodička a vzpomínky, a buřtíky, a ohýnek, a mládí, a žádné penzijní připojištění;-D.

A opravdu překrásné fotografie.R^R^R^

A díky za Wabiho!!!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, no musím uznat že nebýt Valíčka, asi by takový text nevznikl, ale neodolal jsem. Moc ti děkuji za návštěvu a krásný zavzpomínání.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

:-)

A ten Wabi na konci je superR^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, moc děkuji za návštěvu a komentář. A Wabi Daněk, ten patří k těm ohňům a pohodě., i když už není mezi námi.

1 0
možnosti
Foto

Krásné vzpomínky! Kde jsou ty časy u praskajícího táboráku?

R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, předně děkuji za návštěvu a komentář. A ty chvíle? No pravil bych, že pryč, ale na druhou stranu, když to jde, můžeme to zopakovat. Samozřejně dle možnostíR^

0 0
možnosti
Foto

Mám za sebou čundry po Oderských vrších. A cokoli, co bylo uklohněno na ohni, bylo jedlé a dobré.

Karma za vzpomínku.....

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář. A s tím ohněm, no prostě úžasné chvíle.

0 0
možnosti
DV

D84a64v77i47d 19V69l49k

2. 4. 2019 18:14

Jo to už se nvrátí:-)

1 0
možnosti
Foto

Davčo je to tak, na druhou stranu, můžeme to zkusit napodobit. Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Moc se mi líbil jak Markův, tak Váš blog :-) Já když si vzpomenu na dětství, vytane mi na mysli vůně čerstvě pokosené trávy. Docela by mě zajímalo, zda bych ještě zvládl pokosit louku, asi se to nezapomíná, ale kosu jsem nedržel v ruce čtvrt století :-)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, předně děkuji za návštěvu a komentář, který se mi velmi líbí a především jste mě nasadil brouka do hlavy, protože jsem kluk z vesnice, co kdysi rovněž bojoval s nástrahami úhlu, ale i správného naklepání ručního stroje - kosy. A Filipe, ta vůně.... a v loukách bylo nějak víc kvítí, dneska už nějak není.

2 0
možnosti
Foto

R^A jak se z těch hor sleze, hned hledat wifinu a restauraci. A vodu z pramene pro jistotu dezinfikovat.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo Klárko, naši předci by nechápali. Ale moc děkuji za návštěvu a diskusní příspěvek.R^

1 0
možnosti
Foto

Marek je ďábel pokušitel ale že se někdo přidá---chce se mi říct apage satana a zeptat se i ty Brute? Co chudinky ženský který se snaží zhubnout do plavek-chlapi mějte slitování;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuiško, když já jsem nevinnej, za to může Valíček, že to ve mě probudil;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No to je zase pastva pro oči i žaludek!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, já vím, jsem hrozný. Tobě každopádně děkuji za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com