Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D78a79v39i61d 14V95l69k

28. 3. 2019 19:41

;-D;-D;-DTa zvíře ,že zase půjdeš na klonoskopii.

1 0
možnosti

D74a48v81i16d 88V43l64k

28. 3. 2019 19:41

Ty zvíře samozřejmě.;-D

1 0
možnosti

Vegetariánskou pizzu může odmítnout jen naprostý zpátečník a tmář!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáší, červenám se svou nevděčností a snad se napravím. Ale abych byl upřímný, moc tomu nevěřím. A Vám Tomáši děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, snít umíš pěkně. :-) Ještě by ses měl naučit sny lépe vizualizovat a pak materializovat. V Podkrkonoší kdysi žil vynikající hypnotizér Břetislav Kafka,

https://cs.wikipedia.org/wiki/Břetislav_Kafka

který prý dovedl lidi v hypnóze udržet i týden a je krmit pouze obrazy jídla, které jim vsugeroval. Prý při tom ani nezhubli (třeba zhubl Kafka). Jsem racionální člověk a skeptik, věřím však, že tento Kafka hypnotizovat uměl. Četl jsem jeho knihu, kterou mi kdysi půjčil jeden spolužák, který pocházel z Vrchlabí.

Vydrž, experimentovat se věčně nedá a někdy Ti experiment pí K. možná přijde k chuti. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, předně ti moc děkuji za přečtení, ale i za to doporučení hypnozy.A díky tobě beru pí K. na milost;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, článek výborný, ale ty fotky ho korunovaly! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc ti děkuji za přečtení i komentář. U fotek jsem vynechal jednu - jsou na ní jen zbytky;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pizzu jsem taky dlouho neměla.;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tak nejlepší je domácí, víš co tam dáváš a děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti

Haha, vsunován, jinými slovy manipulován. ;-D

Možná je lepší si vařit sám. Třeba takový guláš na pivu. Nebo pečené koleno na pivu. I boršč či bramboračka velmi získá, jsou-li správně zahuštěny pivem. Škvarkové placky zadělané na pivu. Ba dokonce i bábovka je dobrá, když se mléko nahradí správným poměrem piva a rumu.

Píšu-li pivo, pak tím myslím opravdické pivo, ne velkoprůmyslové napodobeniny typu Staropramen, Braník atp.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Zbyšku, já Vám děkuji nejen za přečtení a le krásný komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Horste, to jsme nechtěl , ale musel jsem. Moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Člověk se musí někdy přemoci aby bylo příště lépe.;-) Svíčková je moje nejoblíbenější jídlo..a fotka naladila. R^ Já prostě tvrdím, že česká kuchyně patří k nejpestřejším a nejlepším na světě.

1 0
možnosti
Foto

Radko, přesně tak, kam se hrabe třeba ona pizza s cibulí. Radko moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za návštěvu:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com