Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Kateřino, děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
RP

Hlava mě to nebere kde se stala chyba;-(.

1 0
možnosti
Foto

Radko, no je to smutné a zbytečné. Možná stačilo málo, setkání s někým, kdo by jim ot rozmluvil. Ale to jsou jen spekulace

1 0
možnosti
PS

P13e68t73r 40S24k44á48c71e41l

25. 3. 2019 22:13

K závěru článku - tam kde je láska a víra, naděje se dostaví jaksi automaticky. Mno a pro ateisty:

"Skutečná radost ze života spočívá v tom, že se necháš strávit záměrem, který

sám považuješ za velký. Pak jsi přírodní silou a ne uzlíčkem bolístek a nemocí, který si stěžuje, že svět se nesnaží učinit Tě šťastným." >George Bernard Shaw.

A pro věřící:

Nepotká vás zkouška nad lidské síly, Bůh nedopustí, abyste byli podrobeni zkoušce, kterou byste nemohli vydržet, nýbrž se zkouškou vám připraví i východisko a dá vám sílu, abyste mohli obstát.

Z listu sv. Pavla Korintským, 10:13

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Asi nějaké prapodivné hnutí mysli.:-(

0 0
možnosti
Foto

:-(moc smutné-kéž by se takové zprávy už nikdy nemusely objevovat;-(

0 0
možnosti
PS

P12e47t21r 33S43k87á22c10e84l

25. 3. 2019 22:26

U všech úmrtí si pokládám otázku...co tím odchodem nám chtěl nebožtík vzkázat? Nejlepší odpověď jsem prozatím sestavil v tom smyslu....zachovat zdravý rozum, žít principem tolerance, neubližovat ničemu živému, naučit se odpouštět, zvláště sám sobě. Většinou jde o slova z citátu "Jak se stát lepším?". Nic lepšího mne nenapadá...

1 0
možnosti
Foto

Ach, Pavle...je mi to tak líto, všech.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, mě také. Myslím na jejich rodiny.

0 0
možnosti
JR

J42a72n 22R70á47ž

25. 3. 2019 17:52

Možná to pro ty dívky bylo první setkání s reálným světem, neb co se děje v tom, ve kterém dosud žily nepovažovaly za realitu a vůbec si neuvědomily nevratnost kroku, ke kterému se rozhodly.

1 0
možnosti
Foto

Jene, předně děkuji za návštěvu a komentář. Těžko říci, i když to co jste napsal mě napadlo také. Každopádně si myslím, že je to zbytečná ztráta života, který měli před sebou. Jene, ještě jednou děkuji

0 0
možnosti
DV

D32a18v22i51d 65V16l21k

25. 3. 2019 17:17

Máme stejné téma Pavle.Napsal jsi to dobřeR^R^

1 0
možnosti
Foto

Davčo, díky za návštěvu, jdu si přečíst. I když tohle je prostě smutný téma

0 0
možnosti
Foto

Nad činem těch dívek zůstává rozum stát... Mohou za to samy, anebo doba, ve které žijeme?

1 0
možnosti
Foto

Mirko nevím, víš mám nepříjemný pocit, že to je důsledek jakého si koktejlu všeho ve společnosti.

3 0
možnosti
ND

Ano je to těžce pochopitelné, srdce se svírá nad zmařenými, mladými životy...

2 0
možnosti
Foto

Nadi přesně tak, a třeba stačilo málo, mít si třeba možnost s někým pokecat a svěřit se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com