Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Zindulka... Pan s velkým P.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, je to tak a Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Proto se rád dívám na filmy kde tito, Tebou popsaní, hrají. Díky, Pavle! Je pondělní ráno a já budu snídat...R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, a já ti děkuji nejen za návštěvu a komentář, ale rovněž posílám přání dobré chuti.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, to jsi napsal báječně, naprosto souhlasím!!! R^

Je mi moc líto, že teď rychle za sebou odešlo několik herců, kteří ještě dovedli rozdávat radost, kumšt, inteligenci a herecký šarm.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, je to tak. Ač v realitě je to přirozený běh života. Zdeni, moc ti děkuji za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc hezká vzpomínka na tohoto herce. R^

Pustil jsem si rozhovor s ním, který jsi uvedl na konci. Moc pěkné: byl moudrý a šťastný člověk. Úspěšný v práci i soukromém životě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Jaroslave a děkuji ti nejen za přečtení, ale i krásný komentář. V tom rozhovoru je vlastně vše, co on cítil, hodnoty a pohledy. Bude chybět.

1 0
možnosti
EN

Krásný film a herecký koncert, který se už vidí málokdy. Je to film, který vás donutí přemýšlet o životě a jeho hodnotách.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Emilie, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i za krásný komentáž, ke kterému není co dodat.R^

0 0
možnosti
RP

R^ Tato generace herců co odchází byli jedineční. Když si to uvědomím tak dovedli člověka pobavit jak ve filmových rolích tak i v různých televizních pořadech nebo vystupováním v soukromí. Nikdy žádné šíření špatné nálady..jen nám rozdávali radost.V

2 0
možnosti
Foto

Radko, je to tak a jediné co mohu dodat, že děkuji nejen za přečtení, ale i komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Už jednou jsem se na blogu zmiňovala o seriálu Vlak dětství a naděje. Ten mě zaujal obzvláště, protože jeho děj se odehrává také v našem městě. Předlohou k seriálu byl román Věry Sládkové, která v něm líčila svoje dětství se svým otcem, listonošem (Stanislav Zindulka) a se svojí druhou mámou (Helena Růžičková). Rodina byla nucená vystěhovat se z domu, odešla, jako mnoho jiných, do vnitrozemí. Před několika roky jsem si usmyslela, že vypátrám dům, ve kterém rodina Věry Sládkové žila - a povedlo se, s pomocí spisovatelčiny dcery.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jarmilo, předně Vám děkuji nejen za přečtení, ale rovněž komentář. Je v něm mnoho zajímavých informací a přiznám se, že by mě ten dům zajímal. Ještě jednou, moc děkujiR^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný blog, Pavle R^VR^

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i slova, která mě potěšila.R^

0 0
možnosti

Pavle, je to vše tak, jak jsi to napsal.

Odchod pana Zindulky mě velmi zasáhl. Byl to "můj" herec a člověk.

Film Babí léto můžu vidět kdykoliv. Pořád v něm lze nacházet nové životní podněty k zamyšlení.

A s těmi rolemi v reklamách? Zase peníze...

3 0
možnosti
Foto

Maruško, děkuji ti za přečtení, ale i vyjádření k panu Zindulkovi. R^

1 0
možnosti
ND

Klikam beze slov, Pavle...

1 0
možnosti
Foto

Nadi, moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Přeji krásný zbytek neděle.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com