Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souznim, radit si uz netroufam, neb za blba jsem uz byl vicero nez jednou .... pravdu mate v tom, ze dnesni mladi resi problemy, ktere my sedivejsi jsme tak nejak neznali, mimo jine proto, ze neexistovaly ... holt VTRka

1 0
možnosti
Foto

Pane Milane, děkuji Vám nejen za přečtení, ale i komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já vlivem druhé světové a německé národnosti a nepodařenému odsunu, vstoupil do první třídy až v devíti letech. To jsem neuměl ani jedno české slovo. Můj boj byl urputný ale nakonec úspěšný. Že mi to docela šlo a byl jsem oblíbený u učitelek, mohl jsem z páté skočit do sedmé a ze sedmé - bez osmé - rovnou do odborného učiliště pro automechaniky a autoelektrikáře. Tam mi často ta osmička scházela, ještě že jsem reprezentoval úspěšně učiliště v kopané, ledním hokeji a volejbalu, mi prošlo mnohé v některých předmětech. Byl jsem sportovní jednička a bojoval za dobré jméno libereckého učiliště. Dokonce mě chtěli fotbaloví liberečtí funkcionáři zlanařit. Nabízeli mi byt i zaměstnání. Já po vyučení ale upaloval domů do Sokolova k mému Baníku. Tobě R^:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji nejen za přečtení, ale i krásnou osobní zkušenost. Ono se vše nakonec vykrystalizuje, povolání se stane i koníčkem. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Milý Pavle, držím se celý život toho, že základem všeho je malá násobilka. A v té se docela vyznám. V příkladu, který jsi uveřejnil, shledávám klíč k nastartování rakety Falcon Heavy. Je to tak dobře?

Tolik o mých matematických schopnostech,.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeni,já myslím, že výsledek je správný.;-D;-D Zdeni, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

J65a94n 71Š72i71k

11. 3. 2019 18:00

Myslím, že mladší generace to má ve spoustě věcech těžší než my, školu nevyjímaje. Proto je nekritizuji, na rozdíl od spousty starších moudrých v různých diskuzích, kteří se holedbají, jak za jejich časů byla škola přísná. Možná ano, přísnější, ale neměli jsme plnou hlavu informací, které bylo nutno setřídit a vyznat se v nich. Úkoly, které musí mladí řešit ve škole i v životě v budoucnu jsou těžší než v minulosti. Dobře, že jsi na toto téma článek napsal. Hezký večer Pavle

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Snažím se rovněž mladší generaci moc nekritizovat, i když pravda, některé věci mi vadí. Třeba jako slušnost, kdy potkáš v baráku sousedya s dítětem a to nepozdraví, závislost na mobilu a sítích.Honzo, také ti přeji krásný večer.R^

0 0
možnosti

Pavle, to jsi napsal moc hezky. Ta pasáž kdy šly na tebe mdloby, mě moc pobavila (když šlo o tebe, a ne o mě:-D)

Z toho vyplývá poučení, že pomoc či rada se musí "dávkovat" s rozvahou. Hlavně, že jsi obstál se ctí:-))

Přiznám se...nejsem učební typ, a tak bych jen politovala, kolik že mají učení, a šla od toho...:-))))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, tak musel jsem to "literárně " pojmout, napsat, že jsem to nedal by bylo moc jednoduché. Moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Moje dcera se musela matematiku učit, vždy to na vysvědčení zvládla na dvojku, ale nebylo to zadarmo. Já si za tím účelem pro zopakování koupila knihu Matematika v otázkách a heslech, abych byla znovu v obraze. Vždy, když jsem přijížděla domů, jsem si ze všeho nejvíce přála, aby byla domácí úloha zmáknutá a u nás pohoda. No většinou se na mě upíraly smutné oči a slyšela jsem slova, já tomu nerozumím.

Syn se narodil po jedenácti letech a mě již dopředu pronásledovala představa, jak budu znovu pilovat matiku. Naštěstí tato věda byla jeho koníčkem a když dostali v první třídě za úkol nakreslit to co mají nejraději, vypočítal dvacet těžkých příkladů.

Tak jsem z toho dobře vyvázla, jen jsem úkoly podepisovala a ani je nemusela kontrolovat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Marie, děkuji Vám nejen za přečtení, ale především za krásný komentářR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Nakonec v životě, pokud se člověk nestane asi tím 1% těch, co matematiku budou potřebovat ke své práci, tak si vystačí s kupeckými počty a ty dobře ovládat je pro něho nejdůležitější.. Derivace, integrály, množiny a podobné specialitky převážná část lidí nikdy v životě nevyužije..:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Přemku, také jsem si kladl otázku, kdy jsme to v životě potřeboval. A musím říci, že nepotřeboval. Děkuji ti za komentář a především přečtení.

0 0
možnosti

Asi juste to špatně opsal.

1 0
možnosti
Foto

To nevím Jaroslave, především to je spíše ilustrační vzorec. Mě šlo o celé vyprávění. Ale děkuji Vám za přečtení a komentář

0 0
možnosti

Dostat se do takové situace, musela bych konstatovat jako kdysi - na matematiku (vyjma kupeckých počtů), jsem stále stejně blbá :)

2 0
možnosti
Foto

Jani, moc děkuji za přečtení a komentář. Jsem na tom tak nějak podobně :-)

1 0
možnosti

Mě děti používají jen na češtinu, matika tak max. na procenta, slovní úlohy typu vlak vyjel proti němu nákladní auto, kde se potkaly? jsou pro mě portugalské vesnice :-)

2 0
možnosti
Foto

Nadi, děkuji za přečtení a komentář. Nakonec, jak jsem psal, každý je na něco.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com