Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za téma, Pavle, i za citlivé zpracování! R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, já děkuji tobě, za přečtení a za připomenutíR^

0 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za návštěvu tak smutného vzpomínání

0 0
možnosti
Foto

Dík za vzpomínku, Pavle. Je to věru vzpomínka hodně smutná. Krásný je k tomu i citát Karla Čapka, který jsi vybral. R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Když jsem opět shlédl onen dokument, musel jsem to připomenout. Marku, děkuji.R^

1 0
možnosti
ND

Tragické dějiny, pořád doufám, že slušní lidé už toto násilí nedopustí...

1 0
možnosti
Foto

Nadi, já také a mopc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Doba se mění, nenávist je svým způsobem stále stejná...:-(

R^

2 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentář, ke kterému bych jen dodal: a lidi nepoučitelní.

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Filipe, moc děkuji za přečtení a komentář.

1 0
možnosti
JN

J76o85s64e91f 13N45i39k33l

9. 3. 2019 14:01

R^..."Bylo by to dnes jiné?" ....myslím, že nebylo...lidé jsou nevyspytatelní...konečně i vaše sentence a vámi vybrané tomu nasvědčují...lidé stárnou, ale jejich charakter se nemění, z pokolení na pokolení, jakoby ho dědili...

1 0
možnosti
Foto

Pane Josefe, předně děkuji za návštěvu a komentář. Obávám se rovněž, že nebylo. Možná se odlišují znaky a příznaky, ale zlo se tak maskuje. Josefe, děkuji.R^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

J89a46n 31Š51i24k

9. 3. 2019 13:29

Moc pěkné Pavle. Děkuji

1 0
možnosti
Foto

Honzo, moc děkuji za návštěvu a komentář, byť by k tak smutnému tématu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com