Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Opravdu se nechci a nebudu vyjadrovat k osobe Karla Kryla. Jeste pred bratrskou pomoci jsem ho mel rad.

Ale cim dal, tim vic mam takovy dojem, ze ti, kteri mu pred triceti lety nemohli prijit na jmeno si ho primo usurpuji, a je mi z toho smutno.

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, co dodat. Snad jen, že děkuji za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

Jako jeden z mála pochopil a nesklonil se před nikým. Nevzýval žádné bohy. I ty novodobé. A v tom byla jeho velikost.

Ale to se nenosí. Viz reakce některých přispěvatelů níže.

2 0
možnosti
Foto

Martine, děkuji Vám za přečtení a komentář. R^

0 0
možnosti
RE

Škoda ho. Určitě by i dnes tepal do všeho, co "nechceme vidět".

1 0
možnosti
Foto

Romane, myslím si to také. Kaqždopádně ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Vrbo, vaše vzpomínka by byla podle mého názoru mnohem silnější, kdyby se obešla bez toho útoku na Václava Havla. Já si neumím představit, v čem by mohl Karel Kryl Havlovi být jako poradce užitečný. Když tehdy přijel, řekl Havlovi "tak jsem tady a hlásím se do služby" A Havel odpověděl ať jde a zpívá. To přece ale bylo to, co Kryl uměl nejvíce. Pokud by se stal jedním z Havlových poradců, musel by toho zpívání nechat nebo je omezit. A kdo by dnes o něm věděl? Byl by pro mnohé stejně trnem v oku jako je Havel. Protože by mu vyčítali, že se s ním spřáhl. Znám minimálně 3 lidi, kteří se utápí v pocitu hořkosti, že po revoluci se nedostali ke korytu. Znám i některé emigranty, kteří doufali, že si po roce 89 před nimi země sedne na zadek a bude zbožně naslouchat jejích moudrům nabytým v USA, Austrálii nebo Švédsku. A když se to nestalo, zatrpkli a někteří dodnes dští oheň a síru na Česko a Čechy.

Já si nemyslím. že Kryl cítil hořkost. Kryl byl svou podstatou rebelant. Takže kritizoval co se dalo. Ostatně to také mu Havel doporučil. A nemyslím si, že mu puklo srdce z polistopadového vývoje. To už je taková lidová (bulvární) tvořivost.

Jeho odkaz je dodnes tak silný jen proto, že se nepřipojil k politikům a tak si uchoval právo a čisté svědomí a mohl zodpovědně komentovat a kritizovat.

2 1
možnosti
Foto

Pane Braune, děkuji Vám za návštěvu, komentář a názor. Snad jen dodám, že o nějakém útoku na Václava Havla nevím. Připomenul jsem pouze to, co je veřejně známé. Včetně neúčasti na pohřbu Karla Kryla.

3 0
možnosti
JS

Ztracená naděje zabíjí spolehlivěji než jed...

2 0
možnosti
Foto

Jani, je to tak. A tobě moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Já bych z Demokracie vypíchl jiný verš: "Pan farář slíbil nebesa a čeká na majetky". A ano, Karel Kryl je symbolem listopadu 1989, stejně tak i roku 1968.

5 0
možnosti
Foto

Pane Aleši, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Je mnoho jeho textů, které platí do dnešní doby.

1 0
možnosti
Foto

Teď jsem zkouknul ten dokument z Tvého blogu a napadla mě jedna věc. Asi se mnou budou mnozí nesouhlasit, ale i tak to sem napíšu - mám trochu z toho všeho pocit, že Havel ukradl, respektive snažil se ukrást, Krylovi určitý druh naší úcty, na kterou měl Karel Kryl mnohem větší nepsané právo, než právě Havel...

7 0
možnosti
Foto

Vláďo, já nevím, já jsem nikdy nepropadal hysterii kolem VH. Včetně snah některý lidí a skupin vytvářet kult osobnosti.

9 0
možnosti
Foto

Škoda, že nejsou noví Krylové... R^

3 1
možnosti
Foto

Horste, oni třeba i jsou, jen nejsou tak šlyšet. Moc děkuji za návštěvuR^

2 0
možnosti
Foto

Básníci jsou svědomím národa. Moc děkuji za vzpomínku Pavle.R^

2 0
možnosti
Foto

Petře, já děkuji tobě, že jsis našel čas, přečetl jsis mou vzpomínku a napsal komentářR^

2 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com