Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, já se radostně pohybuji mezi normálními lidmi nejrůznějších názorů a z nejrůznějších profesních světů, taky mezi lidmi z města a venkova a nedělám mezi nimi rozdíly.

Je jasné, že lidé přirozeně tíhnou k sobě na základě určité názorové shody nebo kulturního pozadí v němž vyrostli. Na tom není nic špatného. Názorová různost a také určitá míra shlukování lidí podobného zaměření je naprosto normální. Bez ní by ani nevznikaly například občanské spolky, kulturní sdružení, sportovní kluby, zájmové kroužky atd. Špatnost začíná až ve chvíli, kdy se škatulkování začne zneužívat k mocenským cílům a politickým štvanicím. Internet je k tomu bohužel jako stvořený, Je to nový fenomén a musíme se naučit ho používat.

1 0
možnosti
Foto

Marku, předně ti moc děkuji za návštěvu a komentář. Ono to mé zamyšlení bylo spíše varováním, aby člověk nezůstal v jakémsi vysněném světu. Třeba z různých zájmových kruhů se občas stávají sobci nebo si nechtějí přípustit, že jejich aktivity můžou už být za hranou. Já osobně vzpomínám na jednu grupu, kde se posuzovaly fotky. Na jedné straně dobré v tom, že jsi tam našel dobrou radu, ale zažil jsem i opak. Dokonce jsem se dostal do stavu, že jsem vzal foták a nevěděl jsem, co mám dělat. Ten můj apel byl o jediném - myslet a přemýšlet. Tvou poslední větu bych doplnil mimo ty politické a mocenské štvanioce i o jisté zájmové. A at je to kdekoliv, v okamžiku, kdy k sobě lidi přestanou mít úctu, vzájemnou slušnost, je to cesta do pekel. Různorodost názorů je potřebná, jenom nějak neume být těmi správnými demokraty, tedy mít i tu toleranci k odlišnému názoru.

0 0
možnosti
Foto

Fanatizmus zatemňuje mozek a pokud se týká snů, tak často po nepřímých cestách nás vedou k jejich naplnění, byť třeba v úplně jiných rovinách.. Ale snům těm nočním nepřikládám žádný význam, zatím se mi nikdy nestalo, že by sen byl něčeho otiskem a nebo předzvěstí.. Spíš to byl vždycky více či méně příjemný nesmysl.. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přemku, ony někdy sny bývají třeba i jistou inspirací. Moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Hezky jste to napsal a pan Werich má R^. Já dnes měla úžasný sen ...byla jsem se sestrou na tanečním konkurzu, měly jsem vystoupit před vyprodaným kinem Moskva :-) kam jsme jako děti chodily na filmy, nakonec jsme studem utekly. A ten mě potěšil.

1 0
možnosti
Foto

Radko, ono je dobrý mít nějaké sny, jsou znamením, že v té hlavě něco máme a o něčem přemýšlíme. I když někdy nerozumíme obsahu. Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Žádný nový jev, vždy se lidé spojovali podle známého přísloví: "vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá". Novinkou dnešní doby jsou jen ty počítače.

Jinak sny, to bývá někdy "zábava".:-);-D:-/:-( Dnes se mi např. zdálo, že jsem si (ve zjednodušení dějě) chtěl někde na jednom městském nádraží přepočítat svoje peníze, ale nemohl jsem pro to najít vhodné a nerušené místo. Vždy se ke mně přitočila nějaká svůdná ženská (i nějaký chlap), která mi je chtěla ukrást. Nakonec se to zvrtlo až tak, že jedna z nich šla ohlásit moje krádeže. Děj byl ale ještě mnohem složitější, byly tam i opice (paviáni), které mě obklíčily a chtěly napadnout. Začal jsem po nich házet kamením a tak si netroufly, atd.:-P

1 0
možnosti
Foto

Jiří, předně Vám děkuji za Vaši návštěvu a komentář, neb jsou mimo jiné i znamením, že jste ke mě neztratil cestu. Sny bývají složité, ale to by nakonec nevznikly snáře. Jiří, přeji Vám hezké dny.R^

0 0
možnosti

Pavle, nazýváš to vznešeně...bublinou, ale v podstatě se jedná o izolaci. A to jak individuální, tak "kolektivní" - určitých "zájmových" skupin.

Je to smutné.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, to víš, jen jsem napsal o svém snu a o trnu. Nicméně, moc ti děkuji za přečtení a komentář. Snad jsem to vystihl přesně.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Když von život sám je takovej bublifuk. Ale, každá bublina dříve či později splaskne;-)

1 0
možnosti
Foto

Jirko právě, ted jde jen o to, co je po tom prasknutí. Ale děkuji ti za návštěvu a komementář R^

1 0
možnosti

Velmi jemně popsaný stav...

Ale pořád věřím, že i v tom nejzarytějším bojovníkovi za cokoli, je kus lidství. Jako paprsek, který může kdykoli být objeven :)

3 0
možnosti
Foto

Jani, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. Já tomu rovněž věřím, prto jsem to i napsal. Ono někdy stačí málo, třeba se zamyslet.

3 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com