Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^teda na knedlo-vepřo -zélo ať mi nikdo nesahá-ochrana přírody ano ale odsaď podsaď;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, přesně tak. R^

0 0
možnosti

M22i35l37a85n 60K63e60s47l

19. 2. 2019 21:38

Ten nadpis mi připomněl jeden vtip.Blog jsem nečetl tak nevím zda se jej nějak dotýká.Přijedou dva chlapy k septiku.Jeden se vysvlékne a skočí do něj.Po chvíli se vynoří a zavolá "podej mi hasák".Zase se ponoří.Po dalším vynoření chce,aby mu podal kladivo.Při třetím vynoření tomu podavači řekne:Kdyby ses ty troubo řádně učil tak jsi mohl dělat řádnou práci jako já a ne jen podávat nářadí".

0 0
možnosti
Foto

Pane Milane, sice jste to nečetl, ale zase jste přispěl do diskuse. A tak za to děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Vědci posledních 50 roků objevují to, co popírá, co objevili dřív.. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Přemku, taky mám takový pocit. Děkuji ti za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem to četla v papírové MF Dnes (já nejsem zrovna velký ekolog a přispívám k ničení našich lesů), ale aspoň jsem ušetřila el. energii, poněvadž jsem to nečetla na internetu. No jo ale vlastně, já jsem si u toho svítila lampičkou, takže žádná úspora... Jo a v neděli jsme měli k obědu vepřové, takže teď už se z toho nevylžu.

Zajímalo by mne, kolik tyhle úžasné studie stojí, a kolik by se dalo vysázet za uspořené peníze stromů. Tak nevím...

R^;-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, to by mě taky zajímalo, ale třeba se dostanu k celé té studii. Pavli, moc děkuji za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti

No tak, Pavle, vzhledem k tomu, že nedávno to byly krávy, které nás ohrožují "z výfuku", je jasné, že se máš stát vegetariánem, né?

Pak bude ráj na zemi:-)))

2 0
možnosti
Foto

No to Maruško jo, pokud teda zas někdo nepřijde s nějakou převratonou myšlenkou ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

ja jenom precetl titulek, usmal jsem se, sebral ze zeme klacek a hodil ho Stelle pri rannim vencenim

esli si u aportovani psoukla - fakt nevim

1 0
možnosti
Foto

Ty Marku, ale to je velká chyba. Možná jsi o tom nepřemýšlel, že jsi hozením klacku snížil kvalitu životního prostředí. Ale i tak díky za nakouknutí. ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

J65i33ř64í 25V65o44l27k16a

19. 2. 2019 11:10

Moc dobře jsem četl Váš článek. Ono představit si ten blbinec v atmosféře, v mořích, mikroplasty i v potravě pro lidi, mladí muži bez spermií, omlouvám se, zda je muž pohlaví číslo 1 či 2, přestávám tomu rozumět. Člověk bez mobilu v ruce je pomalu socka, bez titulu jako by nebyl. Měli bychom zatáhnout za brzdu, nevím co je za problém zálohovat plastové lahve, tašky, nádoby na kde co. Nechápu, proč státy dovolí cpát do lidí tolik chemie, že i antikoncepce jde do moře. U nás sebe rozumnější názor ztroskotá nejdřív na úřadech, pokud se to dostane přes vládu do parlamentu, tak je z toho další volovina. Učil jste se správně, ale vysvětlete to ......, raději nic, on už rozum zcela zaspal. Mějte se prima a děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, děkuji Vám nejen za přečtení, ale hlavně komentář. Když jsem to psal, nemohl jsem vynechat to úžasné odborné povídání o biomase. Já tomu taky nerozumím, ztratili jsme pokoru, vzájemnou slušnost, žijeme v pocitu, že místo kde zrovna jsme, máme na vždy. Povrchnost a obdivování kýče, byť by třpytícího se. Jiří, mějte se hezky a ještě jednou, děkuji.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zapomněli ovšem na prdějící krávy. To je hlavní malér! ;-D

4 0
možnosti
Foto

Pavle, to máte pravdu a taky ovce. :-) Pavle, děkuji vám za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

Kdyby byla pravda ze vse o cem tisk a televize informuji jako o objevech a studiich ceskych vedcu, museli bychom uz davno zit v jinem svete.

Bude to uz 30 let, co pravidelne cestuji do Cech a zpet. Zpocatku byvala na hranicich jeste zavora, ale nosem se dalo poznat, ze uz jsem ru hranici prejel. Pak najednou ten smrad spalovaneho hnedeho uhli zacal pomalu mizet. Ale v poslednich letech se sice zavory na hranicich neobjevily, ale podle cichu opet poznam kde jsem. Nejhorsi je, ze kdyz jsem v te CR a rano chi vyvetrat, nevetram, poustim si z venku do domu smrad.;-(

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, předně děkuji za návštěvu, ale i komentář. Je pravda, že v některých částech republiky je to složitější. Na druhou stranu, on stačí soused, co pálí plasty v kotli.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby ses líp učil, mohl bys publikovat podobné perly a lidi by z tebe měli srandu.;-)

4 0
možnosti
Foto

Klárko, teď jsem rád, že mám to , co mám. ;-D;-D A tobě děkuji za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com