Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohunko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Horstíku, jsi hodnej, ale na hrad ne. Já bych na politiku neměl žaludek.

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Někdy se smutnějšímu tématu prostě nevyhnu.R^

0 0
možnosti

To je ale velká depka...

Bohužel jste to vystihl a karma Vám R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Jano a já Vám děkuji za návštěvu a přečtení. Vážím si toho.R^

0 0
možnosti

R^Je obdivuhodné, co člověk dokáže vymyslet pro dobro našeho Světa. A je velmi deprimující a znepokojivé, co dokáže napáchat proti tomuto Světu. Shrnuto -věčný boj dobra se zlem, podobně, jako v každém z nás. Jen mně často napadá, jestli už nebyla překročena hranice, odkud je možný návrat.

3 0
možnosti
Foto

Tome, k tomu co jsi napsal, není co dodat. Je to plně vystihující dnešní dobu. A tak ti mohu jen poděkovat za přečtení a ten výstižný komentářR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

I taková zamyšlení se musí psát a tys to napsal dobřeR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti

V mládí na to není moc čas ale ke stáří by měl každý respektovat požadavky svého těla :-) aby se mu žilo co nejlépe a nejdéle, nenechat si diktovat komerci kolem nás. Lidé nejsou hloupí, jen se někdy nechají zlákat a nebo si dopřávají to, co mladí mít nemohli i když to někdy není to pravé.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za přečtení i komentář. Jen bych dopsal, že mnohé věci si uvědomujeme dle věku a nebo díky následkům.

1 0
možnosti
Foto

Každých 20 minut, 8 minut. Každý čtvrtý, třetí, druhý. Jak umíme potlačit všechno jiné, stoupá šance, že se toho dočkáme.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak. A já ti děkuji za přečtení toho mého poněkud neveselého tématu.R^

1 0
možnosti

Pavle, ty máš tak přízemní myšlenky! Teď se v EU řeší problém s připevněním víček k PET lahvím!!! To je zásadní! Zlikvidovat uchošťouchy, brčka...Ale ty krabice, do kterých se denně dává maso do supermarketů nikomu nevadí. A že jich je!

My se nestaráme o příčiny, ale hasíme důsledky. A na tom bohatne farmaceutický průmysl. Takže zájem, aby lidi nepotřebovali polykat chemii v tabletách...není.

S tvým blogem jednoznačně souhlasím.

5 1
možnosti
Foto

Když to máš Maruško se mnou těžký, když já jsem od přírody tolik přízemní.;-D A nejhorší na tom je, že nebudu jinej. Ale napsala jsi to přesně, hasíme důsledky. A tak ti děkuji nejen za přečtení, ale i komentářR^

1 0
možnosti
Foto

K tomu není vůbec co dodat, Pavle... Všichni to víme, všichni tím trpíme, dokonce rozumnému řešení se tvrdošíjně bráníme. Východisko z tohoto chaosu je v nedohlednu. Karma. R^

2 0
možnosti
Foto

Mirko, když jsem viděl jen to maso z Polska..... Každopádně moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com