Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky jste to napsal ...byl to PAN herec ...diky jeste jednou

1 0
možnosti
Foto

Milane, velmi Vám děkuji nejen za přečtení, ale i za Váš názor. R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, přesně tak. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, pěkná vzpomínka. Líbí se mi moc to video o paměti stromu. R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Jaroslave, předně děkuji za přečtení a komentář. Ony všechny ty dokumenty, kterými byl průvodcem byly prostě krásné a poučné. A jeho obsazení do role průvodce bylo prostě geniální. Nenapadá mě nikdo jiný, kdo by to takto dokázal moderovat. R^

1 0
možnosti

Mne zaujal jeho seriál Zpátky k pramenům. Náš národ by se měl v mnoha ohledech vrátit k pramenům - jednoduchého a pouhým rozum pochopitelného práva, pospolitosti a sounáležitosti, vlastnosti u našich lidí vrozených,

výchovy nových generací s citem pro lidskost a je toho víc.

3 0
možnosti
Foto

Pane Petře, děkuji Vám nejen za přečtení, ale také komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Velmi pěkně napsané, Pavle. Pana Munzara si nesmírně vážím a dlouhodobě se mi zdálo, že to byl nejenom skvělý herec ale zejména čestný člověk.

Pokoj jeho duši.

3 0
možnosti
Foto

Maeku, moc ti děkuji za přečtení i komentář. Bylo to pro mě smutné psaní.

0 0
možnosti

Myslím, že už není třeba dalších slov. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji za uctivou vzpomínku na velkého herce a určitě i krásného člověka. Ráda jsem poslouchala na rozhlasové stanici Český rozhlas Dvojka jeho ranní nedělní promlouvání. Bylo to vždy úžasné. Takové inteligentní pohlazení. Vešla se mu tam obyčejná, citlivá slova, ale i velké myšlenky. A jak píše o kousek níž pan Jaroš, s odchodem pana Munzara jako by znovu odešel i Paul Newman, nikdo ho tak skvěle nedaboval.

Chtěla jsem památku pana Munzara nějak pěkně uctít, tak jsem si našla písničku Bílý slon, kterou nazpíval se svojí ženou Janou Hlaváčovou. Mám ji ráda a oba jsou v ní báječní:

https://www.youtube.com/watch?v=5gMFkNNHFY8

4 0
možnosti
Foto

Zdeni, mohu dodat jen jediné, díky nejen za přečtení, ale i krásný komentářR^

0 0
možnosti

R37a80d62e57k 12J56a75r47o37š

27. 1. 2019 18:09

Jeho smrtí pro mě jakoby definitivně odešel i Paul Newman. Prostě Podraz...

Samozřejmě karma R^

3 0
možnosti
Foto

Pane Radku, co dodat, snad jen, že Vám velmi děkuji za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za přečtení

1 0
možnosti
Foto

Pavle, díky a cítím to stejněR^V

2 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu, ale i diskusní příspěvek.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS