Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Jarmilo, moc Vám děkuji za přečtení

0 0
možnosti

Ještě se vracím. Teď v televizi skončil "Anděl páně" 2. Jaký je Váš názor na tento film? Děkuji za odpověď.

0 0
možnosti
Foto

Paní Věro, Anděl páně 2, no je zasazený do prostředí Českého Krumlova, role anděla i čerta velmi zdařilá, nicméně obsahově se mi víc líbí jednička.

1 0
možnosti
Foto

mě odradily už ty upoutávky a reklama- hlavně když se protagonistka pochlubila že při konkurzu lhala o tom že umí jezdit na koni-taková maličkost, ale vykládejte pak dětem že mají být čestné a pravdomluvné když se jejich ikony-televizní hvězdičky, veřejně vytahují že podvádět se vlastně vyplatí

3 0
možnosti
Foto

Libuško, právě i to lhaní o ěnčem svědčí. Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, souhlasím s tvým článkem. Přestože jsem televizním pracantem léta, musím přiznat, že tohle bylo fakt hrozný. To se nemůže líbit ani tvůrcům...

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc děkuji za přečtení a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

P94e71t86r 40O62m58e35l25k40a

25. 12. 2018 15:04

Něco tak diletantského se jen tak nevidí, já jsem to vydržel 15 minut. Hrůza děs.

2 0
možnosti
Foto

Petře, též jsem déle nevydržel a tak děkuji za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

;-) Nejlepší pohádkou je přece život. A najde se v něm vše, vč. osob a obsazení. Ale i ,,dějově", od hororů až po happyendy. A režíruje i ,,produkuje" to také ,,kde kdo" i ,,kde co", od vyšší moci až po ,,strejčka příhodu". Ta TV bedna je v tom jen míń než marginálie, ač jsme si na ní až zvykli jako na součást života. Ale život, ten má nespočet ,,programů", atˇ si je někdy přepínáme sami, či se spíše jen domníváme,že tomu tak je. A i ona ,,moderní tvorba" má ,,to své", ač ne vždy jí lze rozlišit i od toho, jak moc je třeba i ,,to jejich";-)

3 0
možnosti
Foto

Jirko, děkuji ti za přečtení a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

K22a28r51e36l 95M85á45d80l58e

25. 12. 2018 13:47

Byl jsem dostatečně varován, takže moje hodnocení je, že to bylo o malý fous lepší, než strašily divácké recenze na csfd. Televizi nemáme, tak se jednou za čas na něco diskutovaného kouknu na počítači z tv archivů. Když jsem si to pouštěl, mělo to na csfd 184 recenzí, z toho jen čtyři kladné čtyřhvězdičkové, jinak převažovalo hodnocení "odpad". Času jsem nemusel litovat, protože jsem u toho šmudlal velké kusy nádobí, které se včera nevešly do myčky. Tak jsem vysloveně trpěl jen u pitvoření čertů a hlavně u muzikálových vložek. Jediná písnička byla aspoň hudebně přijatelná do pohádky, ale ta zase navazovala na nejzbytečnější scénu, ve které hlavní "hrdina" pomocí kouzelného kamene trestal nepoctivce na trhu.

Co je nejdůležitější - ať už bych za sebe dal 20 nebo 30 procent, tak se téhle pohádce příště obloukem vyhnu.

4 0
možnosti
Foto

Karle, velmi Vám děkuji za přečtení a komentář, ke kterému není co dodatR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, mně se před zhruba dvěma lety rozbila televize, novou jsem si ještě nekopil a vůbec mi nechybí.

Televize je především žrout času. Občas jsem se třeba podíval na zprávy. Pak jsem se podíval, co je na jiných kanálech, vždy mě něco zaujalo a u televize jsem nakonec seděl déle než dvě hodiny.

Sleduji trochu noviny přes internet, takže jsem zhruba v obraze, co se ve světě děje. Když se na zprávy chci podívat, tak si je pustím přes internet. Podobně si tam, když chci, mohu pustit i mnohé televizní kanály, což dělám skutečně málokdy. Občas se však podívám na zajímavé věci na youtube, jen na to co skutečně chci vidět.

5 0
možnosti
Foto

Jaroslave, moc ti děkuji za přečtení i komentář. Máme možnost volby, já si také vybírám, ale prostě na včerejší den, je naší tradicí mrknout se večer na pohádku. A ta mě zklamala a donutila napsat tuto recenzi.

1 0
možnosti
Foto

J62a87n 40Š35i28k

25. 12. 2018 11:38

Pavle, jsi hodně přísný.. Mě se taky líbí starší pohádky a když si budu vybírat mezi Kouzelníkem Žitem a Hrátkami s čertem, volím Hrátky s čertem. Jenže není to náhodou i naším věkem? Nevím, co se vlastně líbí mladší generaci. A kdybych seděl v ČT a měl rozhodnout jakou pohádku natočit, nevěděl bych. Každá filmová pohádka byla ovlivněna dobou, i Pyšná princezna byla zasažena budovatelským nadšením. Možná to není ani tak o pohádkách, jako spíše o době v které vznikají.

3 0
možnosti
Foto

Honzo, předně ti děkuji za návštěvu i za napsaný názor. Nevím, zda je to věkem. Vezmu-li televizní program a udělám si lehkou statistiku, je to jasné. Mnoho lidí podporuje sledovanost mnoha nekončících seriálů, pořadů, všemi těmi Prostřeny, Ulicemi, ... to frčí. Kriminálky, čím víc krve tím lépe. A není to jen věcí tvůrců, je to i naše věc, tedy toho co vyhledáváme. I dnes, se tu a tam objeví něco pěkně udělaného, když jsme u těch pohádek, třeba Anděl Páně, Dvanáct měsíčků a tak. Je to velký téma a dalo by se diskutovat... třeba o televizní zábavě. Bývalo Televarieté, co je dnes? Ale třeba se mýlím...

2 0
možnosti

"Nemít filmy a pořady z doby totality, nejspíš máme černé obrazovky. Dnes je holt taková doba"

Nesouhlasím s Vámi. Letošní pohádka se mně také nelíbila, ale uvědomte si, že klasické, oblíbené pohádky jsou vlastně výběr za 50 - 60 let. Nebyly všechny dobré, nebyly všechny oblíbené, neprošly všechny schvalováním. To je názor pětasedmdesátileté pamětnice pohádek.

3 0
možnosti
Foto

Paní Věro, předně Vám děkuji za přečtení mého článku a zároveň za Váš názor, na kterém připouštím i něco je. Nicméně, vezměme si televizní program na tyto svátky. Navíc, je moderrní doba, počítače, nové technologie. A přesto se nevede. Ale je to věc názoru a tak to i beru. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com