Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Horste, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsané... Pavle, přeji Vám a Vašim blízkým poklidné svátky:-)

1 0
možnosti
Foto

Olinko, moc děkuji za návštěvu a komentář a i já přeji krásné svátky a hlavně zdravíR^

1 0
možnosti

Pavle, díky za moc hezký blog.

Přeji ti klidné vánoční svátky, a do nového roku 2019 ať je lepší než ten, co končí...hlavně hodně zdraví.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář a posílám ti takovou prostou krabici, neopentlenou, nikde na ní nenarazíš v reklamě. Je v ní zdraví, štěstí, láska a spokojenost.V

1 0
možnosti
RP

R^ Hezké svátky Vám....a opět radost při krásném vánočním pohledu na čtvrt mého dětství a dospívání;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za přečtení i komentář a přeji Vám jen a jen krásné dny.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, moc děkuji za návštěvu a přeji krásné okamžiky a dny

1 0
možnosti
Foto

R^krásný blog-přeji pohodové svátky:-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji a přeji krásné dny plné zdraví, štěstí, lásky a spokojenosti.

0 0
možnosti
Foto

R^ V každé hoří jeho svíce. A nejedna. Jistě dříve, či později každému zhasnou. Ale, pokud předaly své teplo i světlo dál, stejně dále hoří, a hořet budou.

1 0
možnosti
Foto

Jirko, předně děkuji za návštěvu a komentář. Není k němu co dodat. Jirko, krásné dny přeji hlavně zdraví , štěstí a lásku

1 0
možnosti
Foto

Karma (přístroj k ohřívání vody i srdce).

Přeji krásné Vánoce, Pavle

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc děkuji za přání, ale i za přečtení.A i já tobě, přeji, sílu, inspiraci, ale především zdraví, štěstí a spokojenost.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle přeju bezva Vánoce:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc ti děkuji a i já tobě přeji jen a jen zdraví, krásné dny plné inspirace na krásné obrázky, co potěší oko i duši.R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné Vánoce plné světla a naděje!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, moc ti děkuji za přečtění a přeji tobě i tvým blízkým jen a jen zdraví a krásné dny

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com