Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J79a35n71a 46M72a47j17o68v81á

17. 12. 2018 19:45

jooo, Barbora... neuvěřitelné místo, kde se opravdu dá jen sklonit před lidským umem. Krásně vyfoceno, děkuji, Pavle. R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji za přečtení a komentář. A máte Jani pravdu, je to úchvatné místo.R^

0 0
možnosti

Moc pěkné záběry, Pavle. A srovnání barvy s čb fotkou, skvělé.

Díky za tu možnost se projít s Tebou:-))

Hezký týden, Pavle!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, nejdříve jsem přemýšlel, zda dát barevné i černobílé, aby to nebylo přeplácané. :-) Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
DT

R^ Děkuju za zprostředkování krásné atmosféry v Kutné Hoře.

1 0
možnosti
Foto

Dani, já moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, měli jsme šikovné předky R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to je pravda. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
RP

Krásné fotky.R^. V Kutné Hoře jsem byla jen jednou a už tenkrát mě překvapila krása chrámu. Znala jsem ji z fotek , ale skutečnost je daleko působivější.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za přečtení a komentář. Je to úchvatná stavba.

0 0
možnosti
TG

T94o60m78á89š 35G62a64y60e52r

16. 12. 2018 20:49

R^Překrásné fotografie! Jak dlouhé jsou, přibližně, exposiční časy?

1 0
možnosti
Foto

Tome, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. A časy? Nelze takhle jednoduše odpovědět, nebot to není jen o čase, ale i cloně. Každopádně jedině ze stativu, nelze dělat v ruce

1 0
možnosti
ND

Krásné vyznání Kutné Hoře a krásné fotografie, Pavle, ráda jsem se podívala.

1 0
možnosti
Foto

Nadi, jsem rád, že se to líbí a tak moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Ač nejsem koudelníkův syn, tak pozdravemR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jirko, já také ne, ale moc díky za nakoknutí a přeji krásné advetní dny a hlavě... hlavně zdraví

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com