Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FL

Zdravím. Slíbil jsem že dám vědět jak mi dopadla kontrola na CT - dopadla dobře! :-)

0 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu, komentář i přáníR^

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc ti děkuji za návštěvu a přeji jen krásné dny

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že to dobře dopadlo.:-) Ony kolují i legendy o chuti oněch "očistných tekutin". Reprezentantka od jedné zcela nové říkala, že povinně ochutnávali všechny.8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

Klárko, ani nechci předjímat následky oné ochutnávky, no já měl citron, ten mám rád. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, jsem rád, že DOBRÉ. Já se před rokem podle švýcarského patentu na internetu, zbavil sám žlučníkových kamenů. Čtyři dny jsem musel být poblíž záchodové mušle... R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za přečtení a komentář, no zdraví máme jen jedno a tak ti přeji jen a jen plné zdraví

R^

0 0
možnosti
TG

T69o46m54á36š 18G70a43y46e32r

20. 11. 2018 13:54

R^Opíši to od Jany- přeji Ti štěstí a zdraví! Mimochodem, je snad něco důležitějšího než zdraví? Nevšiml jsem si.....;-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, není nic důležitějšího.. než zdraví a já ho přeji všem lidem. A tobě Tome, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
JS

Štěstí a zdraví Ti přeju, Pavle :)

P.S.: i Tvým blízkým

1 0
možnosti
Foto

Jani, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Moc si toho vážím

1 0
možnosti
Foto

Pavle, taky jsem tím prošla a moje pocity byly naprosto totožné s tvými. A taky to dopadlo dobře. A na závěr - strach má velký oči a není třeba se bát vyšetření. Mnohem horší pro mě bylo vyšetření žaludku...ovšem prevence je nejdůležitější!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, je to tak, i když jak jsem psal, každý je jiný. Moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Pavle, díky za velmi užitečný a otevřený blog.

Mám radost, že to dobře dopadlo!

Hodně zdraví i nadále!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, zdraví si přejmě všichni, protože nikdy nevíme. A najednou zjistííme, jakými prkotinami se tak hrozně mnohdy zabýváme.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com