Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ úžasná potemnělá černobílá

1 0
možnosti
Foto

Kamilo, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc ti děkuji za návštěvu a komentář k tomu mému škobrtání v minulostiR^

0 0
možnosti
Foto

R^zasloužená karma a dík za tu krásnou nostalgii

1 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Povedlo se, zdravím a díky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, já ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

T23o90m23á17š 88G77a67y29e53r

11. 11. 2018 22:53

R^Moc pěkný, myšlenky, fotky i hudba. A navíc v harmonii s podzimem...

1 0
možnosti
Foto

Tome, zdravím tě a moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Fotky, které pohladí!R^:-):-) Taky se občas ráda brouzdám proti proudu času. Svět kolem mi neuteče!

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, přesně tak. A mě zbývá jen poděkovat ti za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti

Zvlášť některá slova tesat do kamene. Fotky jsou tak krásně obyčejné, že z nich dýchá člověčina.

(ta H.Hegerová moc chybí, a i ona potvrzuje, že ne každý je nahraditelný).

Díky Pavle, za moc hezký blog, a pohodový nedělní večer!:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentář. Od Haničky jsem chtěl dát původně nádhernou, ale i smutnou písničku Ten zloděj čas...

1 0
možnosti
Foto

Pavle, patříš mezi těch několik co píší srdcem R^R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, já nevím, já to prostě jen tak vidím. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Díky za zážitek, Pavle :)

1 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji tobě, za návštěvu a komentářR^ A přeji hezký večerR^

1 0
možnosti

Uplne jste mne zmatl. Nejdriv jsem si myslel, ze jsou to kopie ze starych plisni napadenych nebo ne uplne vypranych negativu.

A vy proznavate ze jste se vyradil s photoshopem. To jste mi nemel delat. uz jsem se chystal na tatovy predvalecne negativy.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, to se Vám tedy omlouvám.:-) Nebylo mým cílem Vás nějak oklamat, jen jsem to potřeboval dát do kontextu času. A tak to jinak nešlo. Na druhou stranu Vladimíre, třeba jsem Vás inspiroval a mrknete na ty tátovy negativy. Docela by mě zajímal jejich obsah. Je to vlastně o minulosti. Vladimíre, hezký zbytek neděle.:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com