Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné, klidné, tiché fotky. Tohle je moc koukatelné. R^ karma :-)

0 0
možnosti

Tak jsem Váš blog po té smršti s Nohavicou přehlédla. Krásné fotky, R^hezké podzimni zastavení. Minulý týden jsem tudy zrovna šla, tou cestou podél vody chodím ráda.

2 0
možnosti
Foto

Radko, o to více si vážím nalezení toho mého podzimního zastavení. A přeji jen krásné dny

0 0
možnosti
Foto

Pavle, napakoval ses ořechama, po jejich chroustání budeš psát a fotit ještě líp, vlastně to už LÉPE nejde..,. R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, pevně v to doufám, ale nakonec uvidíš sám, zda tomu tak je. Nicméně, moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti

Jejda to je krása! Text i fotky; hned přeposílám svým, stejně naladěným, dcerkám.. Pozvedl jste o level můj dnešní dobrý den (úspěšně jsme s pejskem absolvovali jeho stříhání). Děkuji a pěkně zdravím!

1 0
možnosti
Foto

Paní Jano, moc Vám děkuji nejen za přečtené, ale i krásný komentář, který dává mému snažení jistý smysl.R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné, Pavle,

podzimní fotografická zátiší, myšlenky, výběr písně... Moc fajn R^

1 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Tvá slova mě potěšila R^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Pavle... R^ A díky za zamyšlení nad pomíjivostí všeho,. i za pěkné podzimní snímky. Podzim také ráda fotografuji - a kreslím. Hezký , slunečný den. A slunce i v duši... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc Vám děkuji a přeji rovněž jen a jen krásné dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Takový blog potěší, Pavle, díky;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za slova, dávají mému snažení smysl. R^

1 0
možnosti
Foto

J64a63n 54Š98i53k

6. 11. 2018 5:59

Krásné Pavle. To co napíšeš i nafotíš má duši a dokážeš tím pohladit. Takové věci potřebujeme k životu. Je s nimi lepší a snad i nás proto dělá lepšími

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já to tak prostě kolem sebe jen vidím. A tobě moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

R^Krásný text i fotografie. Pro mě zvlášť druhá fotka, Pavle.

Hudbu až ráno, abych nebudil manželku....:-)

2 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Krásnej podzim... Jo, je to tak.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Klárko pohádkově čarokrásný a já ti moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com