Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Myslím, že jsem v Nymburku nikdy nebyla, není si pamatuji "ratata ratata, nymburská děvčata", z knížky Pejsek a kočička.

Moc pěkný fotky...

1 0
možnosti
Foto

Nadi, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^krásné toulání-takové pábitelské;-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, právě. „Pábitel je každý člověk, který je taky navštíven inspirací a říká věty, o kterých rozumní lidé říkají, že jsou nerozumné, dělá věci, které slušní lidé nedělají, pábění je tedy usilování o zakázané...“

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky jste se toulal... ;-) Jsem nevěda.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to nevadí, nikdo nevíme vše. A Vám moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Ještě, žes tam dal tu lávku.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tak to jsem rád a tobě moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti

Moje "odhalení" tvé hádanky bylo 50%, ale to vůbec nevadí. Aspoň jsem si doplnila vědomosti. V Nymburku jsem nikdy nebyla.

Ale jinak dík za pěkný blog, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to jsem rád, že se ti to líbí. Moc ti děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásné dnyR^

1 0
možnosti
Foto

J55a12n 15Š56i78k

19. 9. 2018 16:25

Děkuji za další krásná slova a fotky Pavle. Hezký den

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já děkuji za návštěvu a komentář a rovněž tobě přeji krásné dnyR^

0 0
možnosti
RP

Hezké fotky R^. Ty s mostem mě trochu připomínají zákoutí u nás na Labi. Ve městě jsem nikdy jsem nebyla, přitom odbočku z dálnice míjíme často. A ta velká myška je nutrie?

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu a komentář. Ano, je to nutrie.R^

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky a hádankaR^:-) Já to uhodla, ale jen díky tomu citátu. V Nymburce jsem ještě nebyla, tak snad někdy...

1 0
možnosti
Foto

Pavli a já ti gratuluji a veřejně prohlašuji, že jsi šikulka. A moc díky za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com