Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Hezké vzpomínky nám nikdo neukradne.;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, je to tak, bohužel ani ty zlé.

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, žes to po letech dal na papír;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za přečtení a komentář. Máš pravdu, ale odhodlával jsem se 2 roky

0 0
možnosti

Pavle, díky za text i fotografie.

Ano, je to někdy dilema...prohlížet staré fotky, nebo nechat plynout současný život? Jak píšeš, jsou vzpomínky moc hezké, ale i ty méně, či nehezké. Chce to určité rozpoložení, aby to přineslo očekávání, a event.utřídění myšlenek. Nedělám to často:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, já děkuji tobě, za přečtení i komentář. Já to také nedělám pokaždé, tohle jsem v sobě nosil 2 roky.R^

1 0
možnosti
Foto

J71a95n 88Š46i72k

2. 9. 2018 14:03

Moc hezké Pavle. Přeji krásné nedělní odpoledne :-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, moc ti děkuji za přečtení i komentář. Měl jsem to rozepsané 2 roky. Člověk když píše o něčem z vlastního života čeká, až uzraje čas, překládá to z ruky do ruky, pln pochybností a otázek: Bude to vůbec někoho zajímat? A srdce říká, dej tomu prostor. A tak, asi uzrál čas. Jene, děkuju moc.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS