Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

fotky teda jedna velká krása, Pavle

0 0
možnosti
Foto

pěkné fotky- kouzelné místo-víra je věc spíš niterná zatímco ta institucionalizovaná trochu zavání byznisemR^:-/

1 0
možnosti
Foto

Libuško, je dobré mít víru v něco, co náš popohání a činí nás štastnými. A moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^díky za fotky, místo je to jedinečné.

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc ti děkuji za návštěvu a komentář, máme krásný místa v tý naší zemi

0 0
možnosti
Foto

R^ trochu si mě předběhl, mám Neratov vyfocený i z dronu...ale na druhou stranu, kdo ví, kdy se k fotoblogu dostanu, tak menší opáčko snad nebude někdy na škodu:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. A jako ve všem, čím více úhlů pohledů, tím lépe. R^

0 0
možnosti
Foto

Ano věřím..., ale jsem zapřisáhlý ateista. Pěkný fotky!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, děkuji ti za návštěvu a komentář, ale jak jsem napsal, všichni v něco věříme

:-)

1 0
možnosti
Foto

S vírou na mě nechoď... Ale pěkný to tam maj!R^

3 0
možnosti
Foto

A že ty jsi ta slova nečetla :-))))) Ale díky Klárko za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
JS

S citátem se ztotožňuji a za fotky děkuji :)

1 0
možnosti
Foto

Jani, ,oc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
BK

R^:-)R^ Krásný článek i fotečky....bez víry v Boha ,můj život by neměl smysl....:-)

1 0
možnosti
Foto

Paní Boženo, děkuji Vám za návštěvu a komentář

1 0
možnosti
Foto

Neratov je úžasné místo. Kde jinde hledat opravdovou víru, než tam, kde pan Suchár vydupal z pusté země genia loci?

Karma jako když vyšije.....R^

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
RP

Nemusíme věřit v Boha, ale můžeme věřit sami sobě a těm několika nám vyvoleným..jinak bychom byli zapšklí pesimisti. Mimochodem kdepak jste se to s fotoaparátem zase toulal;-) ?

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A mé kroky zamířily do orlických hor , do obce Neratov.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com