Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ a vyzařuje z obrázků alespoň trochu chladu...

0 0
možnosti
Foto

P27e14t86r 51O37m50e84l32k57a

26. 7. 2018 12:23

Moc hezké fotky Pavle.R^

1 0
možnosti
Foto

Péto moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Budu lovit dál

1 0
možnosti
Foto

Tak ten bílý tvor v bystřině je pěnivec bílý (Spumamum album).

1 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za návštěvu a komentář. Jen se přiznám, že jsem tím pěnivcem poněkud zaskočen;-)R^

0 0
možnosti

Pavle, ač je ten úlovek s otazníkem, fakt je, že ty fotky jsou moc pěkné.

Díky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, jask se zdá, je otazník vyřešen. Norek americký. A tobě děkuji za návštěvu i komentář a přeji krásné dnyR^

1 0
možnosti
Foto

Petře, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Kdepak, vypadá to na norka amerického a jak jsem si pročetl informace, je to pěknej zmetek.

0 0
možnosti

Pane Vrbo, zatajil jste úmyslně cíl Vašeho výletu, jméno říčky. Na mě si nepřijdete. Vy jste byl v Americe! Norek Vás prozradil!

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer paní Jano, předně děkuji za návštěvu a komentář, který mě potěšil a zaujal. Jano, postupně se dostávám k informacím, že to je údajně norek americký. Ale musím Vás zklamat, kdepak v Americe jsem nebyl, ale v krásným prostředí jedné půvabné říčky...... Paní Jano, hezký večerR^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Ta potvůrka se zjevně fotit nechtěla.;-D

1 0
možnosti
Foto

KIlárko, copak to, ještě provokovala.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Neuvěřitelné záběry a ta nevšední barevnostR^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuju nejen za návštěvu, ale i komentář. No, jen ta potvůrka se mi nepodařila zachytit tak, jak bych chtěl

R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS