Diskuse

Na skok na Kuks

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem tam nedávno byl. Takových krásných míst co máme a cizinci furt dřepěj v malostranskejch hospodách :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Jene, opravili to pěkně vd, včetně zámecké zahrady. Máš pravdu, je zde spousta krásných míst. Jene, děkuji ti za návštěvu a komentář a přeji krásné léto.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Já se tam snad vypravím.;-) Jen nevím, kdy...:-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, stojí to za to a není to je Kuks, je tam spousta krásných míst v okolí. Tobě každopádně děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tam se mi moc líbilo a vypravím se tam zase;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko a děláš dobře, to jsou místa, kde vždy najdeš něco novéhoR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za možnost pěkného podívání. Jsou to jedny z nejpůvabnějších míst a Vaše krásné fotografie to jen potvrzují!R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Zdeňko, velmi Vámk děkuji za návštěvu a komentář. A máte pravdu, kolem nás je tolik krásy, stačí ji jen vidět. Přeji Vám krásné letní dny.R^

0 0
možnosti
MP

Jednu připomínku bych měl: Kuks se nachází nedaleko východočeského města Dvůr Králové nad Labem:-). A zapomněl jste na Betlém (Braunovy sochy přímo ve skalách v nedalekém lese).

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A co se týče umístění, je na tom Jaroměř i Dvůr Králové tak nějak vzdálenostně podobně. Pokud jste ze Dvora, pak Vaši připomínku plně chápu a vážím si ji. Co se týče Braunova betlému, trošilinku mi křivdíte:-), neb ve své předposledním blogu jsem se o tomto místě již zmínil. Nakonec naleznete ho zde: https://pavelvrba.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=666299. Miroslave, ještě jednou Vám děkuji a přeji krásné léto.:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkný fotoblog. Pěkná stavba, zahrada i sochy. R^ :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, předně zdravím a moc děkuji za návštěvu a komentář. A přeji hezké léto R^

1 0
možnosti
Foto

Na Kuksu je krásně, kdysi jsem tam taky na skok byla.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, je to tam předělané a ta zahrada je kouzelná. A v okolí je krásných míst. Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Marku, zdravím tě, jo, je tam krásně. A tobě děkuji za návštěvu a komentář:-)R^

0 0
možnosti

Pavle, tvůj blog nasytil duši i oko.

Moc pěkné, tak trochu jiné fotografie..

Díky!

1 0
možnosti
Foto

Maruško moc děkuji za návštěvu a komentář. Potěšilo mě to.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com