Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak nějak jsem si zvykla, na ty novoty, ale počítám, že jak léta přibudou už stíhat nedokážu. Kohoutek vypadá jak chlap po rozvodu;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, kohoutka jsme musel odstranit, prej pro porušení kodexu. Nicméně, i bez něj Vám děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Také jsem se desítek bál a raději zůstal u předchozí. Pavle, ať Tě nezlobí tito pomocní ani šéfová domácnosti!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc děkuji za návštěvu

0 0
možnosti

Pavle, jak já ti rozumím! Když jsem před dvěma lety koupila nový notebook s W8, tak začaly W10. A pořád mi to nabízeli k přeinstalaci. A protože někdo napsal, že se to děje i když odmítneš, zaškubla jsem jim to v nastavení, a je klid. Ale u vnuka jsem za prvoka. Prý jsou W10 skvělé. Je ajťák. Ale třeba normální uživatelé nadávají.

Přiznám, už mě ty aktualizace v noťasu i telefonu pěkně no... štvou.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, co na to napsat, snad jen že děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
PB

...... kohout "gentleman",- celej JÁ;-D!,- sem tem slépkám vždycky všecko nechal, aj tu elektroniku do kerý neuměly klovnout,- .....sice voškubanej, ale palica vždy hore!

1 0
možnosti
Foto

Petře, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
RP

Člověk má většinou přátele, kteří jsou naladěni na stejnou notu..takže žádné koukání do mobilů při návštěvách...deset pohlednic z dovolené pro nás není vyjímkou. Prostě jsme ta stará škola. A mládí na to třeba časem příjdou také, jen musíme je nechat ať se v té technice vyřádí.;-) Kohoutek opravdu nevypadá jako vítěz..;-(

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^ No já si jak ten kohout připadal po boji s aktualizacemi.R^

0 0
možnosti
TG

R^Vtipná aktualizace F. Šrámka!

Na kohouta je mutný pohled. Odchází sice se zdviženou hlavou, ale nějaká pochybná a nebezpečná slepice, zřejmě s bohatou kriminální minulostí, ho nepěkně oškubala....

1 0
možnosti
TG

Opr.: .... je smutný pohled.

1 0
možnosti
Foto

Mně desítky vyhovují. Ale napsals to hezky. R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc ti děkuji za přečtení a komentářR^ No ony jsou ty desítky nevyzpytatelné, soudě dle výměny názorů s přáteli. Zuzko, hezký denR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com