Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já to věděla... Krásné fotky, vážně velmi koukatelné. R^

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, moc Vám děkuji za přečtení a komentář a gratuluji k tomu, že jste místo poznala.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Jsem si myslela, že to bude Babiččino údolí.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, však o tom vůbec nepochybuji. A děkuji za přečtení a komentář

R^

1 0
možnosti
Foto

J24a31n 79Š42i47k

12. 6. 2018 20:02

Ahoj Pavle, děkuji Ti za připomenutí krásného místa s osobitou atmosférou, kde to mám moc rád. Babička mě na základní škole jako povinná četba nezaujala, avšak před třemi lety mě oslovila audiokniha namluvená Libuší Šafránkovou. Teprve tehdy mi došlo, jak skvěle Božena Němcová vykreslila a vystihla český lid a krajinu. Mám rád naši zem a díky ní jsem přišel na to proč. Hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo, moc ti děkuji za návštěvu a krásný komentář. Máme krásnou zem.R^

0 0
možnosti
DV

D59a77v68i95d 50V18l33k

12. 6. 2018 18:40

A já v tom Babiččině údolí nikdy nebyl:-(

1 0
možnosti
Foto

Davide, je to krásná krajina. Nejen samotné Babiččino údolí. Kuks, přehrada Les Království...... vše lze dohnat. Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Dávno, dávno již tomu, co jsem posledně četla Babičku. A v těch místech jsem vlastně ještě nebyla, ale z těch fotek cítím, že je tam krásně.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Horstíku, kdepak to ne, ono byla úžasná spisovatelka. Ale děkuji ti za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
ND

Neuhodla bych, nikdy jsem tam nebyla... Hezký jste to napsal i nafotil, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Nadi, a já děkuji za návštěvu a komentář. Jinak je to úžasné místo v nádherné krajině

0 0
možnosti
Foto

Tahle místa taky miluju!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, a já ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
VF

Ano, také mám svá místa. Jedno z nich není vůbec poetické, ani nějak zvláštní. Sednu si na břeh Moravy a jen tak se v klidu dívám.

1 0
možnosti
Foto

Paní Věro, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Ono i to zdánlivě nejobyčejnější místo, může mít i magickou a nádhernou atmosféru. R^

1 0
možnosti
Foto

To sousoší "babičky s dětmi" jste tam neměl dávat, aby ta hádanka byla trošku těžší.

K tomu výroku:

Bůh daroval člověku Zemi, ale také člověka Zemi, aby ji spravoval jak ho Bůh stvořil.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, předně děkuji za návštěvu a komentář. No a to sousoší? Už to byl závěrečný díl. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com