Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To snad není možné! Mám patrně pech. U nás je to přesně naopak. Již přes třicet let vařím podle zvyku z Moravy. Maso, nebo maso, a když tedy jó změna...tak pozor! Maso! Jo, a tu brokolicovou, či květákovou polévku bych si netroufla vyslovit:-)) Jsem snad nějaký Bolt? (a věk už taky není co býval).

Ano, a když někdy na chvíli osiřím, tak to jede...pórkové palačinky, quiche, tvarohové, jahodové knedlíky a jiné bezmasé lahůdky:-)))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, jinak, ale podobně ;-D;-D;-D A sěkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

;-DR^chlape budte rád že vám někdo uvaří;-)

já co si neuklohním to nemám

1 0
možnosti
Foto

Libuško, tož já jsem rád,ale musel jsem popsat komunikaci při řešení otázky: Co k jídlu;-D;-D A děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, dobrou chuť, ať je to co je to!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

A to zas ne, trošku vybírám

0 0
možnosti
Foto

;-DKlidně i tu brokolicovou polívku.

2 0
možnosti
JP

J36a90n 81P12a16l36l91a64s

10. 6. 2018 23:45

Já i tu květákovou.

1 0
možnosti
TG

R^Zdravím Tě, Pavle! Nevím, nač si stěžuješ:-)neb Ty bydlíš v domácnosti, ale v restauraci...! R^Ale trochu to připomíná minulé časy, kdy člověk přišel do hospody, dostal pod nos jídelní lístek, často různě proškrtaný, co už není. A když si vybral něco z toho, co zbývalo, někdy se stalo, že pan vrchní vytáhl ze saka inkoustovou tužku a řekl: Tohle už taky není a rázným tahy “výběr” ještě zúžil....;-)

0 0
možnosti
TG

;-)Oprava; Ty nebydlíš v domácnosti, ale.....

0 0
možnosti
Foto

Jsem již 35 let poměrně šťastně rozvedený, také to není ideální (občas jsem míval přítelkyně, což mělo výhody i nevýhody), ale nestěžuji si a tyto problémy nemám. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jardoslave, předně tě zdravím a díky za nakouknutí. No já to píšu podle skutečnosti, s jistou nadsázkou. ;-D;-D Na druhou stranu, vše má své, jak s eříkávalo: chleba je všude a ve všem o dvou kůrkách. I tobě přeji krásnou neděli i další dnyR^

0 0
možnosti
Foto

Aůžběto, no, vždy't to je vše úžasně dobré.:-) Alžběto, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
MS

Já s chutí sním vše, co mi má drahá polovička připraví, proto se mne už ani neptá, co má vařit. :-)

2 0
možnosti
Foto

Milane, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. No, se mnou to asi jednoduché nebude.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

J11a75n 83Š98i26k

10. 6. 2018 16:37

ahoj Pavle, po přečtení Tvojí věty - viz. níže, jsem se začal svíjet smíchy, než mi došlo, že stejně to mám i doma :-) Děkuji za trefný a hezký článek a přeji hezkou neděli

Kolikrát já jsem přemýšlel, co by asi nastalo, kdybych řekl, že na to nemám chuť. A musím pravdivě dodat, že jsem se k negativní odpovědi neodhodlal ani dnes.

Zdroj: https://pavelvrba.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=666334

2 0
možnosti
Foto

Honzo, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. A tu odvahu, nenaleznu asi nikdy. I tobě přeji krásný zbytek neděle.R^R^

0 0
možnosti
RP

Myslím, že všechny ženy to mají stejné..nejdříve se zeptáme, aby jste měli pocit, že se vaří jen pro vás. Jakmile se to ale víc liší od našich představ v náročnosti a hlavně naší chuti se zrovna ten den pustit do vámi zvoleného jídla tak musíme využít svého šarmu aby bylo podle nás :-) a většinou vítězíme.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, já děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář, který je krásným doplněním toho mého vyprávění.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com