Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, nejhorší jsou mladí nezkušení začátečníci za volantem nadupaných ojetin...

1 0
možnosti
Foto

Horste, podle statistik to tam vychází.

0 0
možnosti
BV

Nemám problém s registrací vozidel překračujících v měřeném úseku rychlost.

Mám však vážné výhrady k tomu, že je vyfoceno a registrováno každé projíždějící vozidlo, tedy i ty co rychlost nepřekročily.

1 0
možnosti
Foto

Pane Bohumile, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Nevím, proč je to tak nastavené, že zaznamenávají každé. Nevím. Neznám technologii.

0 0
možnosti
RP

S kamerama v HK souhlasím ....hodně posledních aut tam v křižovatkách jezdi na červenou. RvV týdnu mě pobavili dva pracovníci technických služeb, kteří bez jakékoliv výstražné cedule, která by varovala řidiče křovinořezem sekali trávu na krajnici na výpadovce v novohradeckem lese na Brno. Jeden před a druhý za svodidlama....přitom provozu co tam je a že tam spousta řidičů jezdí rychleji než 90 km /h to byli hazardeři se životem..

1 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu a komentář. No, některé situace jsou nepochopitelné. Včetně neodpovědných sekačů trávy.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Copak špehování, ale... Kousek od nás je nesmyslná třicítka, kterou nikdo nedodržoval. Tak tam dali kamery a výsledek? Místo na cestu čumíš na tachometr.:-/ To asi taky nebude OK, že? (Což ovšem nemění nic na tom, že mnozí jezdí jak čuňata.)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nejsem schopen posuzovat , proč tam to omezení rychlosti je. Neznám místní poměry, ale je pravda, že někdy je to nelogické. Nicméně, díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
PK

Zážitky z dnešní cesty...jen 30 km po D5 a několik předjíždění zleva, tempomat na 130 Km a vleču se jak oslík, kolem to jen lítá. blikaní při přejíždění a zařazování někdy ano...dojel jsem sláva, asi si pořídím kameru do auta i se zpětným viděnímR^

1 0
možnosti
Foto

Petře, předně děkuji za návštěvu a komentář. Jo to znám, na druhou stranu znám i předjížděče kamionů, co předjíždět o 5 km/hod třeba 6 km. A o té kameře? To jsem přemýšlel také.

0 0
možnosti
TG

R^Bez výhrad souhlasím, jde to pro nasi bezpečnost.

1 0
možnosti
Foto

Tome, přesně tak a já děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com