Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

Svatá pravda. Psal jsem nedávno, že mezi lidmi něco vře a tady je důkaz, jak jsem nekecal. V jiných letech se tohle nedělo, ani jsem neměl takový pocit, že by mělo být něco špatně. A je to tu. A něco se stane. Něco s lidmi.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, není co dodat. A já ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Občas mi přijde, že někteří lidé s "absolutní předností" přestali myslet. Auto ani jiné vozidlo prostě nezastaví na fleku, když se před něj vrhnou, protože "mají přednost".

1 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak, a mnohdy tu absolutní přednost uplatňují i tam, kde nemaj co dělat. Děkuji za nakouknutí.

1 0
možnosti
VE

Přednost chodců před auty způsobila větší úmrtnost na přechodech. Řidiči si nedávají pozor o to víc, o co zmenšili svoji ostražitost chodci. Když už si jednou chodec zvykne na přednost, má pak obtížnější si uvědomit, že tramvaj není autobus a náhle zpozornět. Kolik životů má na svědomí tehdejší parlament, který "usnadnil chodcům přecházení"?

1 0
možnosti
Foto

Paní Veroniko, děkuji Vám za návštěvu i komentář. Já osobně jsem se k absolutní přednosti chodců vždy stavěl tak nějak s nelibostí, ale každá mince má dvě strany. Musíme holt u toho přecházení přemýšlet.

0 0
možnosti
Foto

Horste, přesně tak a aby to tak i zůstalo, musíme myslet.

0 0
možnosti
ND

Tam, kde má přednost chodec, tedy na přechodu, tak ji vlastně nemá, musí počkat, až mu tu přednost dá vozidlo. Myslím si, že by vše mohlo fungovat tak, aby vozidlo vzdy automaticky zabrzdilo před přechodem takže už by na nějakou vzdálenost před přechodem zpomalilo a ne se snažit přechod projet co to dá, protože chodec přeci musí počkat až vozidlo projede...

1 0
možnosti
VV

V civilizovanych zemich tomu podobne je.

1 0
možnosti
MP

Chodec přeci podle zákona o přežití nesmí vstoupit do jízdní dráhy, tramvaji, automobilu,bez ohledu jestli má na semaforu zelenou nebo přednost na přechodu . Co vám bude platné mít na náhrobku "Měl přednost."

3 0
možnosti
Foto

Pane milane, předně děkuji za návštěvu a komentář. A jen dodám, více se bát o sebe a dávat majzla

0 0
možnosti
VV

A jako obvykle napisi, ze by bylo dobre se divat jak to delaji jinde. treba v tom meste kde byla podepsana ta hanebna dohoda o nas bez nas.

prchod pro chodce v ctyrproudove silnici s draznim telesem uprostred. Prechody peo chodce temez vzdy u ostruvku stanice tramvaje a uprostred drazniho telesa plutek. Takze chodec prejde pul silnice na dejme tomu zacatku ostruvku, pak musi po ostruvku na druhy konec aby obesel ten plutek a mohl prejit pres koleje. Ale ti prazsti i jini radni zrejme jedou radeji na Oktoberfest, nez se podivat na jejich dopravu.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, to tvrdím také, proč to neřešíme, jako jinde. Jenže na druhou stranu, žádné technické opatření není na 100% a nesejme z nás vlastní odpovědnost.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, nezlob se, pokud někdo nedá přednost velké tramvaji, tak je dost hloupý a/nebo nepozorný. Takový člověk logicky dopadl, jak dopadl, a dle Darwinových zákonů tímto svým činem nejspíš jen přispěl k zlepšení a větší životaschopnosti našeho druhu. Možná se to někomu může zdát smutné, ale je to tak.

4 0
možnosti
Foto

Jardo vím, nechtěl jsem to do článku napsat hrubě. Je to o rozumu a předvídání, takže jsi mě vlastně krásně komentáře doplnil a já ti za to děkujuR^

2 0
možnosti
MB

Tramvaje jsou v kategorii Drážních vozidel - dohled Úřadu. Vše, pak náročnější i lékařská prohlídka. Je to jednoduché - nedá se to zastavit, (včetně posypu písku pod kola). Proto v dráze tělesa prostě nic nesmí stát - nebo přecházet. Jistou výhodou bezpečnosti je nízkopodlažní profil - snaha o nepřejetí chodce, končetiny. Žel, i tak se děje. Ještě jsem neviděl tramvaj - jedoucí po chodníku - valící se, na nic netušící, korzující osoby ! ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Miroslave, mě zbývá jen dodat, že Vám děkuji za návštěvu a komentář a nejen tento.

1 0
možnosti
VV

K tem paragrafum.

Typicky cesky pristup, kde jeden zakon rika ze chodec ma na prechodu prednost a v dalsim odstavci ze ji nema.

A konkretne k prazskejm tramvajakum, u tech plati zvonit, zvonit a zase zvonit a nedej boze brzdit. nekdo by mi mohl upadnout a mel bych opletacky. Kdyz nekoho nabouram nebo prejedu, je to preci jeho vina.

1 0
možnosti
PK

..né, že bych byl někdy tramvaják,ale brzdit v tramvaji je ve srovnání s brzdou na kole,motorce a v autě je poněkud méně účinější a proto asi zvoní a ZVONÍ....

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com