Diskuse
Lidi, konečně se probuďme
Děkujeme za pochopení.
P56a82v91e77l 58H86e80w61l62i28t
Svatá pravda. Psal jsem nedávno, že mezi lidmi něco vře a tady je důkaz, jak jsem nekecal. V jiných letech se tohle nedělo, ani jsem neměl takový pocit, že by mělo být něco špatně. A je to tu. A něco se stane. Něco s lidmi.
P55a83v65e85l 94V49r83b94a
Pavle, není co dodat. A já ti děkuji za návštěvu a komentář
K62l95á32r56a 35T39ů22m43o27v56á
Občas mi přijde, že někteří lidé s "absolutní předností" přestali myslet. Auto ani jiné vozidlo prostě nezastaví na fleku, když se před něj vrhnou, protože "mají přednost".
P65a78v79e42l 19V39r88b75a
Klárko, přesně tak, a mnohdy tu absolutní přednost uplatňují i tam, kde nemaj co dělat. Děkuji za nakouknutí.
V84e24r68o30n64i71k56a 84E43x56n48e79r35o12v51á
Přednost chodců před auty způsobila větší úmrtnost na přechodech. Řidiči si nedávají pozor o to víc, o co zmenšili svoji ostražitost chodci. Když už si jednou chodec zvykne na přednost, má pak obtížnější si uvědomit, že tramvaj není autobus a náhle zpozornět. Kolik životů má na svědomí tehdejší parlament, který "usnadnil chodcům přecházení"?
P93a65v67e34l 36V65r47b45a
Paní Veroniko, děkuji Vám za návštěvu i komentář. Já osobně jsem se k absolutní přednosti chodců vždy stavěl tak nějak s nelibostí, ale každá mince má dvě strany. Musíme holt u toho přecházení přemýšlet.
H63o15r95s49t 79A23n74t36o95n 29H64a69s35l41b40a59u98e49r
Pavle, zatím žijeme
P94a64v93e46l 31V62r36b85a
Horste, přesně tak a aby to tak i zůstalo, musíme myslet.
N76a50ď15a 62D19u46b77c25o66v59á
Tam, kde má přednost chodec, tedy na přechodu, tak ji vlastně nemá, musí počkat, až mu tu přednost dá vozidlo. Myslím si, že by vše mohlo fungovat tak, aby vozidlo vzdy automaticky zabrzdilo před přechodem takže už by na nějakou vzdálenost před přechodem zpomalilo a ne se snažit přechod projet co to dá, protože chodec přeci musí počkat až vozidlo projede...
V74o17k15o30u81n 22V83l15a47d81i67m34i37r
V civilizovanych zemich tomu podobne je.
M73i36l26a51n 80P58t27á82č42e22k
Chodec přeci podle zákona o přežití nesmí vstoupit do jízdní dráhy, tramvaji, automobilu,bez ohledu jestli má na semaforu zelenou nebo přednost na přechodu . Co vám bude platné mít na náhrobku "Měl přednost."
P93a45v33e31l 43V20r27b90a
Pane milane, předně děkuji za návštěvu a komentář. A jen dodám, více se bát o sebe a dávat majzla
V20o73k79o84u91n 43V74l82a81d62i25m25i54r
A jako obvykle napisi, ze by bylo dobre se divat jak to delaji jinde. treba v tom meste kde byla podepsana ta hanebna dohoda o nas bez nas.
prchod pro chodce v ctyrproudove silnici s draznim telesem uprostred. Prechody peo chodce temez vzdy u ostruvku stanice tramvaje a uprostred drazniho telesa plutek. Takze chodec prejde pul silnice na dejme tomu zacatku ostruvku, pak musi po ostruvku na druhy konec aby obesel ten plutek a mohl prejit pres koleje. Ale ti prazsti i jini radni zrejme jedou radeji na Oktoberfest, nez se podivat na jejich dopravu.
P27a51v23e40l 35V91r94b96a
Vladimíre, to tvrdím také, proč to neřešíme, jako jinde. Jenže na druhou stranu, žádné technické opatření není na 100% a nesejme z nás vlastní odpovědnost.
J65a49r75o41s93l21a83v 57C90h49u94d29á90č57e59k
Pavle, nezlob se, pokud někdo nedá přednost velké tramvaji, tak je dost hloupý a/nebo nepozorný. Takový člověk logicky dopadl, jak dopadl, a dle Darwinových zákonů tímto svým činem nejspíš jen přispěl k zlepšení a větší životaschopnosti našeho druhu. Možná se to někomu může zdát smutné, ale je to tak.
P56a88v43e81l 76V96r76b63a
Jardo vím, nechtěl jsem to do článku napsat hrubě. Je to o rozumu a předvídání, takže jsi mě vlastně krásně komentáře doplnil a já ti za to děkuju
M67i27r67o75s93l20a89v 17B27u32č92e54k
Tramvaje jsou v kategorii Drážních vozidel - dohled Úřadu. Vše, pak náročnější i lékařská prohlídka. Je to jednoduché - nedá se to zastavit, (včetně posypu písku pod kola). Proto v dráze tělesa prostě nic nesmí stát - nebo přecházet. Jistou výhodou bezpečnosti je nízkopodlažní profil - snaha o nepřejetí chodce, končetiny. Žel, i tak se děje. Ještě jsem neviděl tramvaj - jedoucí po chodníku - valící se, na nic netušící, korzující osoby ! ...
P34a13v52e96l 32V89r34b90a
Miroslave, mě zbývá jen dodat, že Vám děkuji za návštěvu a komentář a nejen tento.
V30o94k62o69u91n 65V51l90a19d27i10m88i84r
K tem paragrafum.
Typicky cesky pristup, kde jeden zakon rika ze chodec ma na prechodu prednost a v dalsim odstavci ze ji nema.
A konkretne k prazskejm tramvajakum, u tech plati zvonit, zvonit a zase zvonit a nedej boze brzdit. nekdo by mi mohl upadnout a mel bych opletacky. Kdyz nekoho nabouram nebo prejedu, je to preci jeho vina.
P18e24t36r 44K89o47r10e42c76k96y
..né, že bych byl někdy tramvaják,ale brzdit v tramvaji je ve srovnání s brzdou na kole,motorce a v autě je poněkud méně účinější a proto asi zvoní a ZVONÍ....
- Počet článků 811
- Celková karma 25,01
- Průměrná čtenost 716x
"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “. Marcus Aurelius
"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."
Abraham Lincoln
Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com
Seznam rubrik
- Foto - krásy kolem nás
- Společnost
- 1866 v souvislostech
- O těch lidských obavách
- Pokus o fejeton a nadsázku
- O kultuře a umění
- Osobní
- (V)očima diváka
- Ty věci.
- Takové jedno dlouhé povídání.
- Nezařazené
- Foto - motorismus
- Články o motorismu
Oblíbené blogy
- Dana Tenzer
- Jaromír Šiša
- Jitka Štanclová
- Jana Májová
- Kamila Branna
- Soňa Pražáková
- Zuzka Součková
- Jaroslav Chudáček
- Práce záchranářů
- Roman Enders
- Jan Tichý
- Klárka Tůmová
- Tomáš Gayer
- Petr Omelka
- Marek Valíček
- Ivan Dřínek