Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-) vzpomínat je kráásnééé... R^ karma

0 0
možnosti
Foto

Do vzpomínek se většinou vracím ve snu do míst kde se mi líbilo. Je to příjemné snění... Pavle, cestuj, i to je příjemné:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Neboj, však cesty za krásami začínají.R^

0 0
možnosti
Foto

Admini se v odpovědi na můj dotaz brání tím, že prý videa, přenesená sem z YouTube, nejsou na blogu idnes fyzicky přítomná, ale že zůstávají na YouTube. Jenže zde nejspíš fyzicky také budou, když je možné je přehrávat, nahrávat a dál šířit. Na to mi již neodpověděli.

0 0
možnosti
Foto

Jiří, chci Vás požádat o to, aby jste mi tímto tématem laskavě nezaplavoval další vlákna, která nesouvisí s tématem. Níže jste se již vyjádřil. Nevím, třeba jste jen nepochopil, že sem napsal něco, co je dost osobní. A nesouvisí s tím, co jsem napsal. Děkuji.

0 0
možnosti

Když vzpomínám, tak je to většinou jen na to hezké a s úsměvem;-) ..i ty nehorší chvíle po čase odezní " a jede se dál ".

1 0
možnosti
Foto

Radko, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Jen dodám, že u jedné vzpomínky na to čekám už 35 let.

0 0
možnosti
Foto

R^vzpomínat se určitě má-ale ne žít jen minulostí-jakou všeho zde platí všeho smírou:-)

1 0
možnosti
Foto

Libuško, je to tak. A tak Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář R^

0 0
možnosti
Foto

R^Njn, co bylo, to bylo, buď jsme si to užili, nebo se poučili.:-) Už jsem si říkala, kam ses ztratil.

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Klárko, no neztratil, jen jsem byl dost na cestách a tak nebyla možnost psát ani komentovat. Někdy to tak je. :-) KLárko, moc díky za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Jen maličkost, získal jste autorské povolení pro uveřejnění a šíření tohoto audio-videa? Pokud ne, tak to smažte, protože tady bude nejspíš porušován autorský zákon.

0 0
možnosti
Foto

Jiří dovolím si jako odpověď citaci:

Bloger je povinen uvádět zdroje svých informací, zejména pokud jimi jsou jiná média.

Pokud je zdrojem informace internetové médium, součástí citace zdroje by měl být i internetový odkaz na článek, z něhož bloger čerpal. Odkaz na hlavní stránku média je přípustný, pokud není možno odkázat přímo na konkrétní článek. Odkaz na ostatní média by však určitě neměl být v perexu.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=30939

1 0
možnosti
Foto

Pavle, ráda vzpomínám a tobě díky za blog;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, já děkuji tobě, A přeji ti krásný víkend R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Na svou minulost nabalujeme nové a nové zkušenosti a zážitky. Naše přítomnost a budoucnost by bez té minulosti ani nemohla existovat. Není dobré zapomínat, ale je jasné, že selektujeme, co ze své minulosti uchováme, co nás ovlivnilo, posunulo dopředu a nebo alespoň poučilo, že tohle už nikdy více.:-):-)R^

2 0
možnosti
Foto

Pavli, není k tomu co dodat, snad jen, že moc děkuji za návštěvu a komentářR^ a přeji krásný víkend.

1 0
možnosti

ja to delam rad, ale ne kazdej se umi vratit ze vzpominek zpet do reality

1 0
možnosti
Foto

Ale to platí i o jiných,ač v jiném gardu. Minulost kladou jako paralelu k současnosti;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com