Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M82i25l70a33n 23K17e27s28l

7. 3. 2018 21:36

Jak to s těmi novináři vlastně je.Jsem člověk,který má jen velmi malé právní znalosti.V hlavě mi utkvělo,že občan má povinnost dozví li se,že se chystá nebo že se stalo něco protizákonného,udat to policii.Co novinář?Ten zavražděný,když se dopátral něčeho závažného měl to udat a netroubit to do éteru.Když to neudal tak asi nic závažného nevěděl?

4 0
možnosti
Foto

Pane Milane, předně Vám děkuji za přečtení a komentář. On to vlastně krásně vyjádřil ten slovenský novinář na seznamu R^

1 0
možnosti
Foto

Karma.R^ Snažil jsem se sehnat zpětné odkazy na zdroje informací, kterými nás (i Slováky) masírují sdělovací prostředky. Můj názor (samozřejmě zcela nepodstatný) je, že vraždu provedl "poučený uživatel" (terminus technicus z elektro-oboru), dále - oběti pravděpodobně vraha znaly, a dále - nejspíš se jedná o předem připravené vyřizování osobních sporů, které je pragmaticky využito k fanatizování davů a k pokusu o státní převrat na Slovensku. Ročně je na Slovensku spácháno, řekněme deset vražd. Umí si někdo představit, jak rychle by se měnili ministři vnitra a premiéři, kdyby po každé vraždě mladého člověka byli odstoupeni, nebo by se vyhlašovaly nové volby? Ne? Dobře, tak proč teď takovej barnumskej humbuk, když se spojení s mafií nijak zřetelně nepotvrdilo, a vyšetřovatelé tápají? Protože... Plakáty jsou natištěny, demonstrace zorganizovány, významní činitelé se již nahlas vyslovili, že za to může Robert (přinejmenším) a bylo by pitomoučké přiznat pravdu, když se nám ten Slovenskej Majdan tak krásně rozbíhá, že?;-)

4 0
možnosti
Foto

Pane Ladislave, předně Vám děkuji za přečtení a komentář. A vidím to podobně. R^R^

0 0
možnosti

N e v y š e t ř e n á vražda dvou mladých lidí aneb jak se dá zneužít lidská tragédie.....

4 0
možnosti
Foto

Tome, vidím to přesně tak. Jsem zvědavej, co bude pravdou.R^

2 0
možnosti

J70i17r62i 25B26o65r

7. 3. 2018 18:12

Je to ta pověstná poslední kapka.

0 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji Vám za návštěvu a názor

0 0
možnosti

mne stacilo videt nervozitu v obliceji pana Fica, milion na stole v hotovosti a slyset slova kolegy, ktery se zavrazdenym novinarem na kauze pracoval

1 1
možnosti
Foto

Marku, děkuji ti za přečtení a názor

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com