Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Tome, ale mě mezi nima nehledej :-):-) a díky za návštěvu a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Pohled na poživatiny mě naladil na oběd, tašky netaškyR^

2 0
možnosti
Foto

Horste asani se ti nedivím, vono to nejen dobře vypadá, ale mnohem více i chutná:-)

0 0
možnosti

Zřejmě budu černou ovcí této diskuse, protože my doma ty tašky s úspěchem používáme. :-) Modrou na papír, žlutou na plasty. Umístili jsme je po okno v kuchyni, kde vůbec nepřekáží. A je to mnohem lepší než předtím, kdy jsme vcelku chaoticky třídili do různých pytlíků a sáčků. S taškami nikam neběháme, až přijde čas, obsah vybereme a odneseme do kontejneru v plastových sáčcích, kterých máme z nákupů doma neurekom. Asi tak.

P.S.: A říká se PANÍ Columbová. :-)

1 0
možnosti
Foto

Milane, děkuji Vám nejen za přečtení, ale i vlastní komentář. Milane, kdepak černou ovci, prostě to máte jinak. Nakonec, každej to nějak děláme i podle našich schopností, včetně těch prostorových.A co se táče mé pí Columbový, je bud pí nebo jen Columbová;-D;-D;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Tyhle tašky máme ve škole - hm, pěkná barevná dekorace. Ještě aby tak do nich někdo házel tříděný odpad. Úmysl je to asi dobrý, ale lidi to nenaučí myslet ekologičtěji. Nakonec budou používat ty "tašky zdarma" třeba na nákupy, jsou takové hezky prostorné.;-)

Musím jít něco zakousnout, pohled na koláčky mi připomněl, že jsem ještě nesnídala.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentář. A stou ekologií, je to jako se vším, s rozumem a selským rozumem. A přeji dobrou chuť.

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, předně děkuji za přečtení a komentář. A jen ve vší skromnosti dodávám, že tý koláčky jsem nedělal já.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, moc ti děkuji za přečtení a komentář Zdravou mysl je třeba ochraňovat, zejména v dnešní době.

0 0
možnosti
Foto

R^Pavle, ne nadarmo se říká všeho s mírou (jen na pivo s Mírou;-D). My sice taky třídíme, ale s každým upatlaným kelímkem od jogurtu nebo s lístkem na tramvaj se nepářeme, ty házíme do komunálu. Třídíme větší kousky, třeba PET láhve nebo různé noviny a kartony, což v jsou čisté věci. Takže žádné barevné tašky na odnos do příslušných konteinerů nepotřebujeme, nosíme to tam v normálních taškách na nákup, které pak ani nemusíme nijak čistit. Tohle co píšeš, že vám tam zavedli, mi připadá jako dost přehnaný a zbytečný nápad.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo,předně děkuji za přečtení a komentář. My to děláme stejně. R^ prostě s rozumem.R^

2 0
možnosti

Pavle, prosím tě, a kam a do jak barevné tašky jsi dal to na té fotce? Já bych se toho ujala...:-D

Jedno rčení říká - hlavně se z toho ne.....

Takže přeji pěkný beztaškový víkend!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. A co se týče obsahu fotografie , bylo to šetrně a s chutí, ekologický zlikvidováno ;-D;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^no je to náročný ale dá se to-jen aby to pak stejně někde nesypali na jednu hromadu;-D

2 0
možnosti
Foto

No Libuško, to je právě ono. Každopádně moc děkuji za návštěvu a komentář

R^

0 0
možnosti

Svinacek dostal od Landkreis Böblingen nekolik barevnejch tasek podobnejch tem, jako maji vietnamci na trzich. Na sklo, papir, plastik a kovy. V kuchyni o 20qm neni problem je mit pod linkou. ovsem az na ten papir se vse musi vymyvat aby to nehnilo a nesmrdelo. Delaj neco pro zivotni prostredi, ale kolik teply vody na to vymyvani padne nikdo nevi.

Odvazi to tam do kontejneru kazdou sobotu, vse zadarmo a bez problemu.

Tady kde travim priblizne polovinu casu mame sbernej dvur hrde hlasajici ze 60% zaplatila EU 30% ceske ministerstvo zivotniho prostredi a zbytek mesto. Vzdy kdyz tam neco vezu, musim predlozit prukaz, ze jsem to ja a potvrzeni o zaplaceni odvozu odpadu. Holt ceska byrokracie.

3 0
možnosti
Foto

Vladimíre, předně Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^. No , my máem linku plnou. Tam by nešli. Jinak s těma vícenákladama za vodu to je bez komentáře. A ta byrokracie? No, nemám vhodná slova.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com