Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

R^. Pravda, Pavle.

Víš, někteří lidé volbami žili, tak moc, protože opravdové problémy, jako mají jiní je nepostilhly a tak mají velký problém s prohrou, cítili se vítězi a teď kopou okolo sebe.

1 0
možnosti
Foto

Lucko, je to pravda. Ona totiž právě taková životní pecka změní nastavení zrcadla. Lucko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Stanou se horší věci, než volby pro někoho nepovedené.

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak Klárko. A já děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
JH

Pavle, většinouteo něčtu!!R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Josefe a děkuji za přečtení a komentář.:-)

0 0
možnosti
Foto

Leone, děkuji Vám za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
ZH

Jedinec poukazuje na omylný jev, ale oponent se strefuje do autora...klasický příklad eristiky. Nabízím, co jsem k tomu napsal v r. 2013 : http://hosman.bigbloger.lidovky.cz/c/361050/Eristika.html

Kolego bloggere R^

1 0
možnosti
Foto

Pane kolego Zdeňku, já Vám děkuji nejen za návštěvu a komentář, ale rovněž za odkaz.:-)R^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Paní Laďko, děkuji Vám za návštěvu a za komentář. A pan Hrabal je v dnešních dnech nejlepší.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle R^ Naprosto stejné pocity jsem měla při nahlédnutí na FB. To se ani nedalo číst, natož pochopit. Kdo opravdu nezažil velkou ztrátu, neštěstí, pak neví o čem mluví;-)

4 0
možnosti
Foto

Jtko, jsem rád, že mi to jen a jen potvrzuješ. Nedělá to "někdo třetí" děláme to my sami druhým. Děkuji ti za nakouknutí, ale i komentář.

3 0
možnosti
PB

..... byly (a budou) okamžiky hóóódně přes čáru !,- sem se nestačil divit koliko "lásky a pravdy" je ukryto v našich bližních ?!,- naša bába by s tem komentem byla hotová 123,- ......... "Pán Bůh Vám to jednou bezpochyby oplatí!"R^

4 0
možnosti
Foto

Petře, ony ty báby měli velkou moudrost. A tak jen dodám, že děkuji za návštěvu, ale i komentář:-)

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
Foto

Ivane, moc ti děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti
RP

K článku není potřeba komentáře.R^

3 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com