Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky se v dnešních dnech v mnohém topím. Záchytné body hledám v něčem, co je univerzálně platné bez ohledu na počasí a politické klima: slušnost, rozum, lidská soudržnost...Tyhle věci přece v naší společnosti stále ještě někde existují, nepřestávám tomu věřit. Musím.

R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, já také věřím. A moc děkuji za přečtení a komentář R^

1 0
možnosti
RP

Nemá cenu se spojovat...co člověk to názor ..spojovat se máme jen s těmi s kterými si rozumíme a je nám s nimi dobře. Jinak je to ztráta drahoceného času v životě.

2 0
možnosti
Foto

A v krátkém. Navic, k čemu by to vlastně bylo dobré. Bylo by to tak nudně stejné. Radko, moc děkuji za přečtení a komentář R^

1 0
možnosti

Pavle, i kdyby si člověk snad zavařil závity, tak to nevymyslí či nedomyslí. Možná právě proto, že těch s "povinnou výbavou" se mezi námi pohybuje docela dost. To nakonec může ukázat i víkend...

Ale už jsme přežili leccos, a slušných lidí je pořád dost. Není důvod ke smutnění:-)

A díky za zamyšlení!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, nejsem smutný, právě proto, že kolem sebe především fyzicky potkávám řadu slušných lidí. Ale tohle jsem musel napsat, nešlo jinak. Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Spojit se ve všem nemůžeme, ale chovat se k sobě slušně můžeme.;-)

A ty zprávy a senzace, když slyším nebo čtu nějaký nesmysl, o kterém něco vím, říkám si, že ostatní zprávy mohou klidně být na stejné úrovni...

6589 (Plyšák ti taky chtěl něco napsat.;-D)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak. A já ti děkuji za návštěvua komentář a Plyšákovi děkuju:-)R^

1 0
možnosti
Foto

;-) Není nutno, aby bylo přímo veselo, hlavní je když není smutno, natož aby se brečelo! A proto neklesejme na mysli, vždy se to ńák ,,vysyslí".A proto, spal svý chmury(i můry) na popel, atˇ na Tebe nevlezou, a ten popel popeláři ráno vodvezou;-) Pochybuji, tedy jsemR^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, já děkuju nejen za přečtení, ale i krásný komentář. Vono na něm totiž něco je :-)R^

1 0
možnosti
Foto

J39a25n 71A89n78d80r84l54e

26. 1. 2018 15:51

dobré, chytre, smutne...R^

1 0
možnosti
Foto

J62a37n 27A47n32d91r75l26e

26. 1. 2018 15:53

a mimochodem, ja, stary zbrojnos a policajt jsem vždycky hodne premyslel nad tim "komu prospiva" , to mi fungovalo dost... ;-)

1 0
možnosti
VF

Promiňte, že nepíši k tématu, ale obrázek válce ze dvou stran vystihuje hodně.R^

A vtip v rámečku! Super.;-D

3 0
možnosti
Foto

Paní Věro, není zač se omlouvat. Ty obrázky jsou nakonec k tématu. A já Vám děkuji za přečtení a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, díky, jen takový sepsaný myšlenky. A díky za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
TG

R^Tvoje zamyšlení moc oceňuji, Pavle!R^

2 0
možnosti
Foto

Tome, jen sepsané myšlenky, co mě lítaj v hlavě. A děkuji ti za návštěvu a komentář. Přeji klidný a pohodový víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, přeji Ti nalezení dna a úspěšný odraz nad hladinu!!R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji, je to můj sen, pojmout vše dokonale. A taky děkuji za návštěvu a komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com