Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I ty jeden! Děláš mi velký chutě:-PR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko a to se nehodlám polepšit ;-D;-D Moc díky za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

D55a50v80i32d 96V36l37k

24. 1. 2018 10:25

člověk by neměl dráždit kobru bosou nohou náčelníku a platí to i pro drsné vojáky;-D

1 0
možnosti
Foto

No, Davčo, nejspíše už příště nebudu pokoušet osud ;-D;-D A děkuji ti za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^máte to doma zajímavý-ale neuvařit ani kafe8-o

no to je silný kafe;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, no jo no, za vše může ten můj sarkasmus. Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Ženský mají trochu jiný bojový taktiky než chlapi. Nezahrávejte si s námi nebo...;-DR^

4 0
možnosti
Foto

Pavli, jsem si toho vědom. A stále to zkouším a zkouším a je to marné, je to marné. Pavli, děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Ty seš docela provokatér, že?;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, jsem a velkej. Sám se sebou bych snad nechtěl bydlet. A tobě děkuji nejen za návštěvu, ale i komentářR^

1 0
možnosti

R^Jsou to krásné manželské hrátky už téměř ve vybouřeném věku;-). Obzvlášť když to končí s láskou na talíři... Potom se příjde na to, že ta imunita je zbytečná..jen ať se každý podívá pravdě do očí;-). / To " téměř "jsem tam dodatečně doplnila..jsem si nebyla jista věkem /.

1 0
možnosti
Foto

Radko, už jsme vybouření :-) Každopádně Vám děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za krásný komentář

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane a já ti děkuji nejen za přečtení, ale i za komentář. a za ENTER děkuju:-)

0 0
možnosti

Ámen!:-D

Dobře jsi to nakonec vyřešil, Pavle!:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, co vyřešil, ale jak jsem si pochutnal a ještě pochutnám. Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

No, to bych si mohla zkusit kecat panu Zajícovi do ponožek - taky je doma nenosí - nebo mu odmítnout uvařit kafe. Pavle, ty seš normálka poklad!

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, proč mám pocit, že jsem to panu Zajícovi nějak zavařil;-D;-D;-D To nebyl návod, to bylo jen sepsání zkušenosti :-) Zuzko, díky za přečtení a komentář. A buď na Zajíce hodná:-)R^

0 0
možnosti

R^Ty nás Pavle těmi kulinářskými lahůdkami neprosto nemilosrdně testuješ jak Pavlov ty své psi. Odmítám imunitu! Nechávám se vydat a přímo žádám o tato potrestání.

2 0
možnosti
Foto

Tome, no a to jsou jen obrázky. Ale realita, ta je mnohem, mnohem lepší. A tobě děkuji za přečtení a komentář. PS: Neslibuji, že se s kulinářskými výtvory polepším;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com