Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Vrbo, nejste přece hloupý. Trabant je docela vžitý symbol pro auta (a přeneseně tak nejenom pro auta) špatná, zastaralá a vůbec tak nějak směšná. To asi nebude úplně náhoda, že jste použil zrovna toho trabanta.

Musel jste přeci vědět, že když přirovnáte Drahoše k trabantu, tak se to nebude jeho příznivcům líbit. Cvičně se ale můžete otřít o Zemana v nějakém prostoru sociálních sítí, kde se nacházejí hojně jeho příznivci. Určitě si také pošmáknete. ;-)

Stačí se podívat do nějaké diskuse. I tady na iDnes, kde je imo docela slušná úroveň, se to hemží podrážděnými reakcemi a dětinskými výměnami typu: "...tak Zeman a jeho hradní klaka už vědí, že musí balit kufry...ne, to pražská kavárna je zoufalá z toho, že ta nastrčená loutka Drahoš nemá šanci, tak kope...", atd.

Jinak s tím milováním Drahoše bych to takhle neviděl. Z těch dvou kandidátů je to právě Zeman, kdo je ten typ osobnosti, která vytváří velké skupiny naprosto zarytých odpůrců a příznivců. Drahoš tak silné emoce určitě nevyvolává. Tedy alespoň prozatím.

0 0
možnosti
Foto

Pane Kamile, předně Vám děkuji za přečtení a komentář. Nevím, zda jsem či nejsem hloupý. Mohu jen napsat, snažím se nebýt hloupý. Mé přirovnání bylo prostě jen a jen o přirovnání. O tom, zda byl či nebyl trabant jako vozidlo dobrý či nikoliv, je opět o úhlu pohledu. Já ho sice neměl, ale měl jsem warťase. A byl jsem spokojený. Stejně, jak jsem v textu napsal, že mě nezajímají nějaké materiál na toho či onoho. Prostě nezajímají. Kdyby to vše , co jste napsal, byla pravda, nalezl by jste u mě na blogu texty, věnující se politice. Jenže, já nemám potřebu plouti na společenských vlnách, mám raději mnohem lepší témata. :-)

0 0
možnosti

Musím s Vámi souhlasit. Svého práva - volit - jsem využila, "můj" kandidát se do druhého kola nedostal, tím to pro mne končí. Ani jeden z kandidátů v druhém kole mi nevyhovuje (prostě se s jejich názory neshodnu), ale většina zvolila tak, jak zvolila a já to respektuji. [>-]R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Martino, rovněž jsem pln pochyb, můj "kandidát" vůbec nekandidoval. Nicméně, musím se rozhodnout a k volbě jít. Martino, děkuji Vám za přečtení a komentář.

0 0
možnosti

A42d70a98m 60B57í48l39e69k

17. 1. 2018 7:57

díky za hlas rozumu... v této době obzvláště

1 0
možnosti
Foto

Pane Adame, jen jsem napsal, jak to vnímám. Ale děkuji Vám, za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti

Tak asi tak. Vím koho půjdu volit a vím proč ho půjdu volit. Komedie formátu manipulovaných diskusí nesleduji, nemám potřebu být kýmkoli ovlivněn, zrovna tak se neúčastním diskusí na téma ten či onen a proč.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, já Vím děkuji za přečtení i za Váš názor. Jak jsem psal, musíme se rozhodnout jen a jen my sami.

0 0
možnosti

Nezdvořáka nelze "spojit" se slušným člověkem. Volební systém 1 člověk = 1 hlas je ptákovina. Ještě umocněná dHondtem - to už je pak zločin proti slušným.

0 0
možnosti

Ten dHondtův systém zavedli právě ti "slušní". Mysleli si, že vládnutí pak budou mít propachtováno na věčné časy. Ale, s prezidentskou volbou tenhle systém nemá nic společného. Trochu netrefa.

0 0
možnosti

Pan Drahoš udělal velkou chybu, že prezidenta k diskusi vybídl. Vzpomínám na minulé prezidentské duely. Pan kníže byl před pěti lety velmi oblíben. Ač s modrou krví, mluvil lidově, byl roztomilej, měl důvěru, prostě nebyl to žádnej trabant. Vaše přirovnání, pane Vrbo, sedí. R^

3 0
možnosti
Foto

Pane Zdeňku, děkuji Vám za přečtení a komentář. No, uvidíme, třeba se jen mýlím.

1 0
možnosti

R^ Pavle, nerozumný post od Tebe (na mysl se mi derou perly a svině), ale za to výborný blog:-) Kladu si otázku, co by tomu říkal pan Werich a myslím, že by zůstal u toho citovaného moudra;-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, spíše post nepochopený. A co by tomu říkal pan Werich? Rěžko říci, ale jen by si asi potvrdil to co říkal. Tobě, jene děkuji za přečtení a komentář

1 0
možnosti

R^, ani jeden z prezidentu po volbe nebude narod spojovat. Diskuze jsou uzasnym prikladem toho, jak si oba tabory vicemene nasadily klapky na oci a chteji videt jen to, co chteji. A nepredpokladam, ze by se to do budoucna zmenilo. Jako nezucastneny z texh debat nemam dobry pocit, aspon me tesi, ze cenu chleba to neovlivni.

2 0
možnosti

Mě se líbí chytráci tvého typu. O jednom víme jaký je, o druhém víme velmi málo, ale hned víme, že oba žádný nebude spojovat.

1 0
možnosti
Foto

Njn, volby hýbou všemi.:-P Ať už je to radši za náma...

4 0
možnosti
Foto

Klárko, je to tak. Na druhou stranu, když nechceme, nemůžou nás dostat. Každopádně moc děkuji za přečtení a komentář

1 0
možnosti
Foto

Je to tak a napsal jsi to naprosto přesně.. :-)R^

7 0
možnosti
Foto

Přemku, moc ti děkuji za přečrení a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com