Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Mně ty "populární aktuality" taky nejdou, a tak na ně s klidem peču.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko a jen dodám a bude nám dobře:-)

1 0
možnosti

..... tak vono psat angažovaně snad už nejni ani možný!,- ...... enem zkuste na Tři krále pár starejch rýmovaček na téma,- "a co ty tam černej vzadu !",- a ste v cukuletu smázlej;-D,- až sem to dospělo ! ,- ............. proto vivat věcem přízemním !R^

2 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám za přečtení a komentář. A slibuju, že se fakt budu věnovat jen přízemním tématům :-)

0 0
možnosti
Foto

R^vždycky zůstat oběma nohama na zemi-to je oč tu běžíR^

0 0
možnosti
Foto

"Veledůležitost" mi tak nějak splývá s nadutostí. Důležité (bez předpony) je podle mne stát si za svým názorem, být sám sebou a vědět, kde jsou mé priority. Proto ráda čtu Vaše blogy, Pavle. Díky, že si do toho nenecháte kecat.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc Vám děkuji zas návštěvu a komentář. Jak jsem napsal, na nějaký věci jsem prostě holt línej. A Vašich návštěv si moc vážím, protože pak to psací snažní má smysl. Pavli, přeji krásné dny :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Tome, a díky za nakouknutí a přeji krásný dny.:-)

0 0
možnosti
Foto

Lucko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

VR^bez diskuze, bez debaty, zato od srdce, Pavle:-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, díky moc za nakouknutí a komentář. Prostě jsem to musel napsat

0 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za návštěvu:-)

1 0
možnosti

Moc se mě líbí citát M. Aurelia pod Vaší fotkou. Škoda, že si uvědomí tak málo diskutujících. Jinak dobře za vaše blogy ..R^.

2 0
možnosti
Foto

Radko, právě proto tam ten citát mám, není k němu co dodat. A Vám Radko, děkuji za návštěvu a komentář :-) A krásný dny přejiR^

1 0
možnosti

kazdej barak ma prizemi ... a na nem domy stojej (kdyz budeme diskutovat netechnicky, tedy bez zakladu domu). a kazdy patro je takovy, jaky jsou jeho najemnici

ale...vsichni takovi prizemi potrebuji

takze prizemnost je bohuliby stav, Pavle

krasnej rok preju

1 0
možnosti
Foto

Marku, přesně jsi to vystihl. A já ti děkuji nejen za přečtení, ale i komentář. A připojuji přání krásný dnů :-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS