Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Já osobně vnímám za opravdové hrdiny ty, kteří nasazují své životy.. Ale i v běžném životě se můžeme takovým malým hrdinou stát, jen to musíme mít dané "do vínku"..

1 0
možnosti
Foto

Radko, no, někdy je život nevyzpytatelný, prostě přinese situaci.... Každopádně Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Přeji Vám Radko a Vašim blízkým, krásné dny.

0 0
možnosti
KM

K27a14r90e40l 36M65a41s31e63k

19. 12. 2017 20:16

Ač neznám jejich jména, v mých očích jsou hrdinové třeba zaměstnanci institutu akademika Vavilova, kteří během nacistické blokády Leningradu zemřeli hlady. uprostřed velkých sbírek proteinů. Krásné Vánoce, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Pane Karle, já Vám moc děkuji nejen za přečtení toho mého zamyšlení, ale i komentář, ke kterému není co dodat. Karle i Já Vám a Vašim blízkým přeji krásné Vánoce,, ale i všechny dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Také já, Pavle, souhlasím! Hrdina není většinou svalnatý ani hlasitýR^

1 0
možnosti
Foto

Horste, co jsem měl možnost osobně poznat, některé ty hrdiny, je to přesně tak, jak píšeš. A já tio děkuji nejen za přečtení, ale i komentář a celé tvé rodině přeji krásné dnyR^

0 0
možnosti

Pavle, je to tak - jako hrdiny vnímám jedince, kteří jsou ochotni na úkor osobního pohodlí, resp.života udělat něco pro druhé bez nároku na reciprocitu či odměnu.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, přesně tak a já ti děkuji nejen za přečtení, ale i komentář. Maruško, přeji tobě a tvým blízkým, krásné dny

R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a přeji krásné dnyR^

0 0
možnosti
Foto

Hrdinové jsou malí či velcí, ale jedno mají společné: musí překonat něco v daný moment nepřekonatelné, například sami sebe, svůj strach, strach o druhé, své fyzické omezení...atd. R^R^:-)

3 0
možnosti
LM

:-) Tak s tím souhlasím, to je veliká pravda.

2 0
možnosti
LM

Dobrý večer, Pavle, moc hezké Vánoční (po)zastavení.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer Lucko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^ Přeji Vám krásné dny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com