Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu a přeji krásné adventní dnyR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ať Tě svíčky nezklamou ani v autě, vlastně Ty máš asi nafťák? R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, to nevadí, jsou tam žhavící svíčky, ale moc ti děkuji za přečtení a komentář . A celé tvé rodině přeji krásné adventní dny. R^

0 0
možnosti
Foto

Připadá mi, že stojíme na křižovatce a musíme se rozhodnout, zda budou světu vládnout lidé a nebo peníze. R^

3 0
možnosti

Přesně tak. Ale trochu se té volby obávám...

1 0
možnosti
Foto

R^R^Já ti nevím, asi bych si neužila dovolenou s vědomím, že pak budu muset vydělávat na její splácení. Dárků si moc nedáváme, půlka rodiny na ně nemá, tak aby neměli blbý pocit.

3 0
možnosti
Foto

Klárko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. U nás je to podobné. A hlavně, o dárcích to není. Klárko, přeji krásné adventní dny V

1 0
možnosti
RP

R^Já už nějak pomíjím ten mamon..myslím, žeu nás se mají lidé celkem dobře a jen zaleží na každém jak se dokáže udržet na uzdě. Mě spíš vadí ta zloba, nepřejícnost a netolerance a hrubost. Fotečky krásnéR^ miléR^ a blízkéV.

2 0
možnosti
Foto

Radko, moc díky za přečtení a komentář. Není k němu co dodat. Radko, přeji krásný adventní čas R^

1 0
možnosti
Foto

R^vidím to stejně Pavle-doba se vymkla z kloubů a lidé šílí

3 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za přečtení a komentář, ke kterému není co dodat. Přeji krásné adventní dny R^

0 0
možnosti
Foto

Ano, naprosto souhlasím - konzumismus je opravdu nebezpečná věc. Kam se ztrácejí lidské hodnoty? Ty si, bohužel/bohudík, koupit nemůžeme ani na dluh. Je mi z toho smutno.

R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc děkuji za přečtení a komentář. Naštěstí, si v našem kruhu rodiny ty hodnoty udržet můžeme. Pavlo, přeji krásný adventní čas R^

1 0
možnosti
Foto

P53e18t89r 10O48m41e98l64k77a

2. 12. 2017 13:34

Zdravím Pavle a děkuji za článek.R^ A nejen ten mamon. Obecně. Tady na blogu je mnohokrát zřejmé to prosazování "své pravdy" za každou cenu. A v diskuzích ta ukřičenost, která si nic nezadá s Annou proletářkou nebo Pavlíkem Korčaginem. Mám také podivné pocity. Každopádně Ti ale přeji krásnou zítřejší sváteční neděli a hlavně pokoj v duši.V

1 0
možnosti
Foto

Petře, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. Co k němu dodat? Někdy jsou ty diskuse nechutné. Ještě se musíme učit přijmout í názor, který není náš. Péťo í tobě a tvým blízkým, přeji krásné adventní dny R^

2 0
možnosti
Foto

Krásné hvězdičky na fotkách R^. Ty miluju :-)

1 0
možnosti
Foto

Martino, moc děkuji za přečtení a komentář. A přeji krásné adventní dny R^

0 0
možnosti
VV

Clanek se mi libil, ale nevidim to tak cerne. Mozna proto, ze v CR neziji na plny uvazek, a a ctu hlavne zahranicni tisk.

V bavorsku tomu Adventu rikaji stade Zeit, neco jako snad rozjimani. Snad asi proto take vsude sbiraji prostredky na pomoc potrebnym.

4 0
možnosti
Foto

Vladimíre, doufejme, že máte pravdu. Každopádně Vám děkuji za přečtení, ale i za komentář i z pohledem na dvent od jinud. Vladimíre, i Vám a Vašim blízkým přeji krásné advetní obdobíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com