Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pan Haničinec byl charismatický chlap a ten krásný hlas! Ženu za pultem a různé předsedy JZD apod. bych mu odpustila, byl to PAN herec ze staré školy. R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli moc děkuji za přečtení a komentář. Vidím to stejněR^

0 0
možnosti

Zdarec Pavle, byl to dobrý herec. Nojo, 10 let to je nějaká doba. No, ale hezky jsi to napsal.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavle, děkuji ti nejen za přečtení, ale i zavzpomínání na tohoto herce.R^

0 0
možnosti

Měla jsem ho ráda..jako herec působil takovým seriozním, uklidňujícím dojmem...Je zajímavé já si s jeho jménem vybavím i seriál Žena za pultem, kde hrál přítele Jiřiny Švorcové.. Tenkrát ho sledovaly hlavně ženy.. byla tam mezi nimi láska v pokročilejším věku a myslím že tam byla i scéna kde spolu leželi v posteli což na tehdejší dobu bylo v seriálu dost odvážné :-).

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji nejen za přečtení, ale i krásný diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, asi tak nějak. A děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti

...... je zajímavý, že sem se v tech celebritách 70./80. let tak nějak vyznal,- dneska v tem mám takovej hokej, že fakt nevím ešivá je Svoboda, Smetana, Moravec, Stropnický ml., atd.atd atd..,- chlap nebo baba (?),- ..... pokrok nezastavíme, žejo;-D!

2 0
možnosti
Foto

Petře, předně děkuji za nahlédnutí a komentář. No, jak to napsat. Nějak mezi mladou generací těžce vybírám ty co umí. Stará garda odchází a zůstává prázdné místo. Myslím si, že to herectví kazí i nesmyslné seriály. Ale třeba se jen mýlím.R^

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem možnost se s panem Hančincem setkat ve zvukovém studiu při dokončování jednho dílu seriálu Dobrodružsví kriminalistiky (tuším 5. řada), počátkem 90. let. Byť tam byl jen chvilku, choval se jako bezvadnej chlap (snad jej mohu přirovnat ke Zdeňku Štěpánkovi) - ke všem bez výjimky.

A víte co mu dělalo největší starost v tu chvíli? Jaká bude ta nastupující herecká generace,,, jaká bude a co z ní bude.

Velký herec i člověk v každém okamžiku.

1 0
možnosti
Foto

Pane Martine, děkuji Vám za přečtení a komentář. Já jsem tu možnost osobního setkání neměl a tak Vám děkuji i za napsání své zkušenosti s tímto hercem.R^

0 0
možnosti
Foto

Pane Zbyňku, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

R^ Tady tak hlasitě nezatleskám, tedy herci, nikoliv autorovi!!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, díky za návštěvu a komentář. Chápu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle, včera jsem se moc ráda podívala na jeho skvělé výkonyR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Já nedávno sledoval Dobrou vodu. Až jsem se v některých chvílích poznával ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 21,47
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com