Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Moc pěkně napsané,Pavle, a fotky opět nádherné.R^ Pro mě toto období znamená hodně. A slova pana Wericha jsou tak pravdivá. Díky za článek i foto.:-)

2 0
možnosti
Foto

Lucko, moc Vám děkuji za návštěvu byť by u tohopto smutného tématu.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za Váš článek, Pavle, a tak mě napadlo, že by nebylo od věci, aby se Dušičky staly státním svátkem, kdy by se lidé mohli zastavit a zavzpomínat... Nejsem zastáncem slavit vše, ze všeho dělat svátky, ale pro to zastavení mysli a možná, jak je člověk starší a starší, tak si více vážím každé chvíle zastavení se a zavzpomínání se živými i mrtvými, snad mi rozumíteR^

1 0
možnosti
Foto

Olinko, rozumím. Jenže se obávám, že by to stejně moc nepomohlo. Nevím. Protože co je víc, než se zastavit u těch, kteří nám zasvětili svůj život, přivedli nás na svět..... Každopádně , moc Vám děkuji za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti

Pavle, co k tomu tvému zamyšlení napsat? Že tne do živého! A to je dobře. Ten J.Werich je krutě pravdivý.

Moc děkuji za opět smysluplný blog...

A samozřejmě za povedené fotky:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Přiznám se, že nebylo jednoduché ho napsat. Nechtěl jsem, aby vyzněl nějak pateticky.R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky a citlivé zamyšlení nad důležitými věcmi. Díky.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář.

1 0
možnosti
Foto

P91e39t22r 64O35m55e96l36k77a

31. 10. 2017 14:40

Hezky napsáno.R^ Karma. Lidé nahradili rituály, které měly svoji duchovní hodnotu a sílu povrchními fraškami typu halloween.

1 0
možnosti
Foto

Petře, no právě. Já chápu, že je baví vyřezávání dýní, různé stezky odvahy. Ale někdy mám pocit, že se nám vytrácejí naše zvyky. Děkuji ti za přečtení a komentář:-)

1 0
možnosti
JH

J25o78s81e38f 47H25e12j56n36a

31. 10. 2017 14:37

R^R^R^ usilování o zakázané je sympatická disciplina. Zejména pro nás, štíry...!!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, tedy děkuji Vám a všem štírům za usilování o zakázaného a taky za přečteníR^

0 0
možnosti
RP

Máte pravdu jen si udělat čas..i když si myslím, že na tom jako národ nejsme špatně. V času dušičkovém a vánočním si téměř každý komu někdo chybí v srdci ten čas udělá. K Halloweenu jen podotknu, že je to jeden z mála převzatých svátků které s dětmi slavíme, chodi se u nás v maskách průvodem... to strašení a odměna za nebojácnost se jim moc líbí.

1 0
možnosti
Foto

Radko, já děkuji za přečtení a komentář:-). Právě na dětech vidím, že ten náš den neznají a znají jen halloween.

0 0
možnosti
JV

Tak moc pravdivé, až zabolí u srdíčka.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano, já Vám děkuji za přečtení toho poněkud smutného tématu R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com