Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Musím pochválit výborně setříděné výroky.

A malé přiznání...

Letos mi mou volbu potvrdili i sami vrcholní představitelé stran

v debatě 4.10. 2017 na Čt24.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/2262964-predvolebni-debata-ct24-tema-zahranicni-politika

Dravci v honbě za kořistí v podobě hlasů na sebe práskli i to co léta tajili.

Tedy za mne mají Rv

0 0
možnosti

R^ a nakonec ty papíry z obálky stejně všechny vyhodíš, krom jednoho - ten vhodíš. Kryl úžasnej a Fousek na závěr: že bych se přiznal? Jen neím, jestli by mi to někdo věřil;-D

1 0
možnosti

Taky jsme se cítili poctěni...jenom si s ní nějak nevíme rady.;-(

1 0
možnosti
Foto

Radko, to naprosto chápu. Mě k tomu přepadly ty myšlenky a nutnost se vypsat :-) Radko, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji Vám za přečtení a komentář.R^

0 0
možnosti

T86o81m80á89š 94G30a91y37e52r

16. 10. 2017 22:41

R^R^R^ Bez komentáře!

6 0
možnosti
Foto

Tome, jeden si dovolím: díky za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti

Pavle, nějak se mi ani nechce cokoliv psát. To, co jsi napsal, a přidal stačí.

(Dívala jsem se odpoledne na jednání poslanců, a tak nějak z toho čnělo, že "to ne já/my, to ti druzí". Co k tomu dodat. Nic).

Tak dobrou volbu!:-)))

3 0
možnosti
Foto

Maruško, já to ani nesledoval, musela to být plejáda mravních ponaučení. Ale děkuji ti za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^Taky už jsem tu vobálku vobdržela. Já ti nevím Pavle, asi si něco vylosuju a bude.:-P;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, no neporadím ti. Každopádně děkuji, že jsis přečetla mé zamyšlení a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^ A trošku s ,,nadhledem". Každej ,,hlásek" má tu svou cenu i v penězích. Když to tak vezmu, že se mohu rozhodnout, komu mohu věnovat tu ,,svou" stovku ze státního, je to, tak trošku, až úsměvné;-)

3 0
možnosti
Foto

Jirko, nakonec, trošku legrace a humorného pojetí nevadí.;-D;-D;-D A díky za návštěvu a komentářR^

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Ivane, kdepak, nesmutním, dneska jsem si hrál zase s fotkama a to je krásný. Moc díky za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti

Pavle... vše už bylo napsáno, ukázáno, ale lidi se furt nepoučili...R^

3 1
možnosti
Foto

Jani, to máš pravdu a nejen v oblasti voleb. Ale jak říká klasik, je to marné, je to marné....R^ Jani moc děkuji za návštěvu

4 1
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com