Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, kdysi jsem s jedním kolegou pro kolejářskou četu na dole Medard narovnával speciálním lisem zkroucené kolejnice. To zkroucené železo projíždělo lisem hrozivým praskáním, ta síla co byla zapotřebí, aby na druhé straně vylezla narovnané kolejnice byla až hrozivá. Tvé fotky mi to připomněly R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, jsem rád, že jsem ti přinesl vzpomínku. Ale i kus železa má v sobě jakési poselství.R^

0 0
možnosti
Foto

Dášo, děkuji Vám za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji ti za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, uklidňující blog;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za nakouknutí a komentář R^

1 0
možnosti

Pavle, vaše fotky jsou krásné a ta černobílá to jen podtrhuje. Prostě jen tam vstoupit a jít po nich dál. Lákají k toulání a cestě. R^ Díky, že jste si je nenechal pro sebe a podělil se s námi. :-)

1 0
možnosti
Foto

Lucko, moc vám děkuji za krásná slova, která dávají mému snažení smysl.R^R^

0 0
možnosti

Pavle, jako obvykle - blog s duší.

Díky moc za text i parádní fotky.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za zastavení seR^V

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to vypadá nádherně a nebezpečně ! Hlava na kolejích? ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Alžběto, no člověk musí dávat bacha, aby ho něco nepřejelo. Ale zde jsem to měl plně pod kontrolou.:-) Alžběto, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, jsem rád, že třeba takto připomenu dětství. A Ivane, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

S nadpisem se ztotožňuji R^ i když výhybky tak nesleduji a když už jedu vlakem tak jen doufám, že jsou pěkně posunuty tím směrem co jedu já..;-D

3 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a za komentář. R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Koleje jsou příslibem toulání, hledání, loučení, shledání, atd. atd. Člověk si může domyslet stovky dalších věcí a v tom je právě ta krása.R^:-):-)

5 0
možnosti
Foto

Pavli, přesně tak, proto jsem tam nechal ty tečky. Pro fantazii. Každý ji máme, jen ji musíme spustit. Pavli, moc díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com